Louis Vuiton představuje novou brandovou kampaň

Louis Vuitton představuje svou novou brandovou kampaň, trvalou cestu napříč časem, emocionální pouť napříč krajinami a hranicemi, nevinnou zvědavost pro to, co leží jak za hranicemi, tak uvnitř. Pro značku Louis Vuitton je cestování něco, co jde za rámec objevování fyzického cíle – je to proces sebepoznání, osobní cesta. Za pomoci místního produkčního týmu ožívají snové scenérie před objektivem fotografky Viviane Sassen, a připomíná základní hodnoty značky Louis Vuitton vetknuté do obrazů: umění cestování, sny a únik ze všednosti, předávání toho nejlepšího z generace na generaci a neustálý optimismus.

Představivost letí na Island, do země ohně a ledu, na ostrov světla a tmy s okouzlující krajinou. Prostřednictvím kontrastní scenérie, od jižních pláží černého písku a mystických poloostrovů ostrova až po dramatická ledovcová jezera a malé lávové jeskyně na severu, se děti objevují jako ve snu. Postele z ledu a sněhu leží tiše na pláních pozadí a plaché paprsky světla si klestí cestu skrz mlhavé nebe. Vysoko stojící hory se zrcadlí v nekonečné hladině vody s proměnlivou strukturou tónů modré a šedé.

Vnitřní dítě svobodně prochází snovou krajinou a dívá se na světlou budoucnost s pocitem nevinnosti a radosti. A stejně jako v dětském světě je možné všechno: z krabic na klobouky jsou jako kouzlem bubínky tamburíny, kufry Alzer se magicky proměňují v Eiffelovku, klíče od bezpečnostního zámku v surrealistických tvarech defilují na pobřeží ostrova. Pocit svobody s lehkostí zítřka – jako plavba do krajů, které máte uvnitř sebe.

Fotografka Viviane Sassen vzala svůj objektiv na emocionální cestu islandskou éterickou krajinou a nafotila brandovou kampaň Louis Vuitton pro rok 2020. Islandští školáci se vydávají na cestu impozantní přírodou a hravě prozkoumávají obzory ostrova. Od osmdesátých let světoběžní fotografové zachycují ikonický Monogram a galerie portrétů osobností v neustále se měnících scenériích, v neočekávaných koutech světa… a každá kampaň je svébytným cyklem působivých snímků, které jsou relevantní dodnes.

O značce Louis Vuitton
Již od roku 1854 přináší Louis Vuitton světu jedinečný design, v němž se snoubí inovace a styl s tou nejlepší kvalitou. I dnes zůstává značka věrna duchu svého zakladatele Louise Vuittona. Ten, díky svým zavazadlům, taškám a doplňkům pro cestovatele, které byly stejně elegantní jako praktické, je považován i za zakladatele filosofie ‚umění cestování‘. Již od dnů Louise Vuittona se s příběhem značky pojí odvaha. Věrna tomuto odkazu značka Louis Vuitton pravidelně zve architekty, umělce a designéry ke spolupráci na kolekcích ready-to-wear, bot, doplňků, hodinek, šperků a papírového zboží. Dokonalá kvalita produktů Louis Vuitton je důkazem péče, kterou značka věnuje řemeslnému zpracování.

Zdroj a foto: www.louisvuitton.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.