Svět her a fantazie v naučné aplikaci Applaydu od Kinder

Jedna hračka z Kinder Surprise dokáže netušené divy. S novou bezplatnou aplikací Applaydu jí vdechnete život a vytvoříte si svůj vlastní hravý svět. Aplikace vyvinutá společností Gameloft vznikla ve spolupráci s Katedrou pedagogiky na Oxfordské univerzitě a celé rodině přináší kreativní aktivity, které dětem poskytnou nové podněty a rozvinou jejich představivost. Děti od 4 do 9 let se pustí do spousty naučných miniher, zapojí fantazii při vymýšlení vlastních příběhů a mnoho dalšího!

Ve vajíčkách Kinder Surprise nyní čekají hračky s letáčkem a QR kódem, který vás pustí do říše kreativity. Pomocí kódu se dostanete do světa zábavně-naučné aplikace Applaydu, jež přináší kouzelné hry a nespočet chytrých aktivit. S Applaydu lze toho zažít opravdu hodně: rozšířená realita oživí vaše hračky z Kinder Surprise, vtipnou formou si zopakujete třeba zeměpis či matematiku, mladší děti se ponoří do říše barev a tvarů a užijete si i slovní či hudební hádanky. Během dobrodružství je možné sbírat odměny a získat nové postavičky, takže se u Applaydu nikdy nezačnete nudit. Stačí si aplikaci stáhnout z Google Play nebo App Store a pro získání virtuální hračky naskenovat kód z letáčku.

Applaydu poskytuje rodinné a bezpečné prostředí bez reklam a nákupů v aplikaci a také funkce kontroly pro rodiče, jako jsou zprávy o aktivitách nebo přizpůsobitelná obtížnost úkolů. Je sice navržena pro celou rodinu, rodiče však mohou mít díky spolehlivým ochranným opatřením jistotu, že si děti budou hraní užívat v naprostém bezpečí i o samotě. Aplikace z dílny společnosti Gameloft vznikla na základě doporučení Katedry pedagogiky (Department of Education) na Oxfordské univerzitě s cílem pomoci dětem skrze hru co nejlépe rozvíjet jejich motoriku, kognitivní dovednosti a schopnosti číst, počítat a psát.

Aplikace podněcuje představivost a spojuje ve hře děti a dospělé. Věříme, že Applaydu může hrát důležitou roli v tom, aby se z dnešního šťastného dítěte jednou stal lepší dospělý,“ uvedl Aleksandar Kešelj, Generální ředitel Ferrero Česká.

Nová aplikace bude od února podpořena TV spotem, POSM, kampaní na Facebooku a další online podporou.

Zdroj a foto: Ferrero

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.