Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Móda

Režisér, scénárista a producent Spike Lee si oblíbil kožené doplňky značky Montblanc. Vyvětral je na filmovém festivalu v Cannes!

Spike Lee, který byl jmenován prezidentem poroty letošního ročníku festivalu, je na fotografiích zachycen v Paříži (1.7.), po příletu do Nice (4.7.) a také společně s Nicolasem Baretzkim, CEO Montblanc v hotelu Martinez v Cannes.

Montblanc uvedl zcela nový vzor „M“ na elegantních moderních kožených doplňcích určených pro novou generaci stylových žen i mužů na začátku roku 2021.

Ledvinka Montblanc M_GRAM 4810 belt bag
Batoh Montblanc M_Gram 4810 Backpack with flap
Kufr #MY4810 Cabin Trolley Montblanc M_Gram 4810

Spolu s uvedením kolekce Montblanc M_Gram 4810 představila  značka také nový unikátní vzor M inspirovaný dědictvím domu. Originální celoplošný motiv loga, nový signaturní vzor značky Montblanc je nově v kolekci velkých, středních i malých kožených doplňků, zahrnující batohy, tašky, ledvinky, peněženky i pásky. Unisexová řada plná kompaktních tvarů v sofistikované kombinaci černé a modré, vyznačující se návratem k modernímu klasicismu, je koncipována tak, aby stylově doprovázela ženy i muže při jejich městských dobrodružstvích, a zároveň byla plně funkční.

„Montblanc je ikonická značka, která pro mnoho lidí hodně znamená. Cítili jsme, že je čas zavést nový design vzoru loga, který prezentuje novou a vzrušující identitu další generaci zákazníků Montblanc. Motiv kolekce M_Gram 4810 je se značkou Montblanc nezaměnitelný a pyšní se všemi kvalitami budoucí ikony“, říká Nicolas Baretzki, Montblanc CEO.

Vzor „M“ ve dvoubarevném tónu je inspirovaný geometrií a typografií grafik z archivu Montblanc, čímž podtrhuje bohaté dědictví domu. Je odvozen od loga Montblanc vytvořeného ve dvacátých letech minulého století a je dodnes používán – jen v mírně pozměněné podobě – spolu s ikonickým logem značky v její komunikaci. Díky svému velmi geometrickému vzhledu připomíná odvážný a špičatý tvar písmene M styl Art Deco dvacátých let minulého století, tedy jednoho z nejdůležitějších období značky. Kromě velmi výrazného vzhledu Montblanc během tohoto desetiletí pronikal i do nových kategorií, včetně segmentu kožených doplňků v roce 1926.

Zdroj a foto: Montblanc

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *