Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

BydleníZábava

MORA rozezpívá Česko a Slovensko

Ústředním motivem nové kampaně tradiční české značky MORA je chytlavá píseň, která vznikla pod taktovkou kreativní agentury WMC/Grey a mezinárodního hudebního domu BUTTER, který se specializuje na tvorbu hudby k pohyblivým obrázkům a hudební kurátorství.

Text a scénář napsal idea maker a copywriter Pavel Wilhelm Přibyl. Hudbu složil Viliam Béreš, hudební producent a kreativní ředitel BUTTER pro Evropu, spolu s Jamesem Harriesem, anglickým písničkářem, který napsal hudbu například ke snímku Lidice. Písničce propůjčila hlas zpěvačka Eliška Walsh, kterou znáte ze spolupráce s tuzemskou kapelou Čechomor, a slovenskou verzi nazpívala Sisa Fehér.

„Šli jsme hlavně po energii, chtěli jsme, aby posluchači měli cukání vyskočit od stolu a začít bezhlavě tancovat a pozpěvovat si. Do natáčení jsme zapojili celý tým BUTTER, kytary nám přišly z New Yorku a perkuse z Los Angeles. Strašně jsme se při natáčení bavili a doufám, že se nám tyhle pozitivní emoce podařilo do písničky otisknout,“ dodává k písni Viliam Béreš.

Společnost MORA chtěla oslovit i mladší cílovou skupinu a zároveň originálně ztvárnit svůj claim: MORA. Plná života. „Obojí forma moderního svižného MORA songu skvěle splňuje,“ říká Regina Netolická, head of marketing CZ/SK Gorenje. Dvouminutový klip k písni se odehrává v kuchyni, kde se v mnoha rychlých záběrech prostřídá celá rodina. „Každý tu má svou nezastupitelnou roli. Stejně jako spotřebiče, které svými zvuky a pohyby hudbu neotřele doplňují. Vše se prostě točí kolem kuchyně MORA a my ukazujeme, jak to v ní žije,“ popisuje Pavel Wilhelm Přibyl.

Z celého songu vznikl 30sekundový spot, který běží v televizi. Nechybí ani rádiové spoty. Co dalšího se ještě chystá, prozrazuje account directorka WMC/Grey Karolína Jansová: „Chceme, aby se písnička lidem dostala pod kůži. Proto zároveň spustíme velkou soutěž o kuchyňské spotřebiče. V jejím rámci mají soutěžící za úkol se natočit, jak na MORA písničku tančí a zpívají.“

Kampaň potrvá do konce listopadu a její součástí je i propagace v on-line prostředí, na sociálních sítích Facebook, Instagram nebo TikTok a spolupráce s několika českými i slovenskými influencery.

Zdroj a foto: Mora

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *