Asociace komerčních televizí slaví Světový den televize společným spotem a pestrým programem pro partnery
Asociace komerčních televizí letos už po osmé slaví Světový den televize. V rámci oslav je pro diváky připravený speciální promo spot, který se bude ve čtvrtek 21. listopadu vysílat na televizních stanicích členů AKTV. Kromě toho pak asociace připravila zajímavý program v sídle svých členů, který vyvrcholí zábavnou show z televizního zákulisí – letos s podtitulem Pekelná telka.
Světový den televize oslavuje nejen televizi jako takovou, ale zejména filozofii, kterou představuje. Valné shromáždění vyhlásilo 21. listopad Světovým dnem televize v roce 1996 poté, co pod záštitou OSN proběhlo první Světové televizní fórum, kde se diskutovalo o rostoucím významu televize. Cílem bylo uznat její rostoucí dopad na společnost a kulturu, její vliv na rozhodování a její schopnost informovat a ovlivňovat veřejné mínění.
„Světový den televize je pro nás každoroční příležitostí uvědomit si výjimečnost a význam tohoto mediatypu nejen pro diváky, ale obecně pro společnost. V jeden okamžik dokáže oslovit miliony lidí, přinášet jim informace, zábavu či inspiraci. I přes rychle se měnící svět, televize zůstává svou schopností okamžitého zásahu a vytvoření pozornosti v popředí zájmu,” říká Klára Brachtlová, prezidentka Asociace komerčních televizí.
Asociace komerčních televizí oslaví letošní Světový den televize společným televizním spotem televizních skupin Nova, Prima a Óčko, v němž se objeví sestřih toho nejlepšího, co komerční stanice nabízejí. Spot připomíná významnou roli televize, která v dnešním hektickém světě lidi spojuje a přináší jim zábavu i aktuální zpravodajství. Bude vysílán na všech stanicích členských společností a dostupný bude také na webových stránkách a sociálních sítích.
Součástí oslav budou také dny otevřených dveří v jednotlivých televizích. V rámci večerního programu pak proběhne event vyhrazený pro obchodní partnery. Zábavná show Pekelná telka v kulisách kulinářského pořadu Hell’s Kitchen bude završena DJ session pod hlavičkou hudební televize Óčko.
Cílem pestrého programu, který AKTV a komerční vysílatelé společně připravili ke Světovému dni televize, je zvýšit povědomí o klíčovém významu televize jako média a o jejím nepomíjejícího společenském i kulturním vlivu.
Zdroj a foto: Asociaci komerčních televizí