Hellmann’s potřetí v řadě rozdal vánoční bramborový salát lidem v nouzi
Značka Hellmann’s věří, že jídlo je příliš dobré na to, aby se jím plýtvalo. V souladu s touto ambicí před Vánoci znovu spojila síly s vybranými partnery a připravila více než 400 kg vánočního bramborového salátu pro lidi v nouzi. Dnes ho v Česku a na Slovensku rozdá 2 100 porcí. Část z nich putuje do několika azylových domů, kde udělá radost matkám a otcům samoživitelům včetně dětí. Na výrobě charitativního salátu se podílela také společnost Tesco, jež darovala nevyužitou zeleninu ze svých provozoven. Ta byla dochucena oblíbenou majonézou Hellmann’s, kterou darovala společnost Unilever.
Filozofie značky Hellmann’s je stát na straně jídla – a to jak výběrem kvalitních a udržitelně získávaných surovin, tak dlouhodobým posláním bojovat proti plýtvání potravinami. Touto aktivitou nejen pomáhá těm, kteří si na Štědrý den tento typický pokrm dovolit nemohou, ale také zpracovává nevyužitou zeleninu, která je přitom stále plnohodnotná, čímž napomáhá své misi. Značka spolupracuje i s několika neziskovými organizacemi, jako jsou potravinové banky, spolek Zachraň jídlo či Free Food. Každý rok o Vánocích Hellmann’s pořádá ve spolupráci s obchodním partnerem Tesco přípravu bramborového salátu pro lidi v nouzi. Věří totiž, že Vánoce by měly být plné chuti a beze zbytku pro všechny.
Oblíbená značka Hellmann´s z portfolia společnosti Unilever pořádala letos tuto charitativní akci již potřetí. „Jsme velmi rádi, že se nám podařilo z přípravy vánočního bramborového salátu vytvořit již takovou tradici, která každoročně přináší kousek Vánoc i těm, kteří by si to jinak dovolit nemohli. Tato akce je jasným důkazem, že poslání značky Hellmann´s bojovat proti plýtvání potravinami, má smysl,“ doplňuje Silvie Dittertová, brand managerka značky Hellmann´s.
Značka Hellmann’s se již čtvrtým rokem ve své komunikaci zaměřuje na boj proti plýtvání potravinami v domácnostech prostřednictvím kampaně Jídlo je příliš dobré na to, aby se jím plýtvalo. Z průzkumu, provedeném ve spolupráci s agenturou Ipsos v roce 2019 v Česku a na Slovensku, vyplynulo, že více než 50 % ze všeho vyhozeného jídla je znehodnoceno v našich domácnostech. Značka Hellmann’s spolupracuje se spolkem Zachraň jídlo v České republice a společenským sdružením Free Food na Slovensku, aby dopad jejího poslání byl o to účinnější.
Celá aktivita byla řízena agenturou Kreativ Gang, která zabezpečila bezproblémový průběh akce.
I po více než 100 letech, kdy Richard Hellmann otevřel svůj obchůdek s delikatesami v New Yorku, značka pokračuje v jeho odkazu a dbá na to, aby v každém jejím výrobku byly použity opravdu nejkvalitnější suroviny. Zavázala se, že bude používat ingredience získané udržitelným způsobem. Značka Hellmann´s věří, že jen díky těm nejlepším surovinám dokáže každému jídlu dodat skvělou chuť.
Již nyní značka Hellmann‘s využívá například udržitelně pěstovaná rajčata uzrálá na slunci nebo řepkový olej, který je vhodným zdrojem polynenasycených mastných kyselin omega-3. Dále v její nabídce najdete produkty se sníženým obsahem cukru nebo veganské varianty oblíbených omáček. Od loňského roku navíc tento seznam rozšiřuje o vejce, která pocházejí výhradně z volného chovu, použitých jako ingredience u svých tatarských omáček, dresinků a majonéz.
Foto: archiv