Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Jídlo a pití

Chutný oběd pro celou rodinu nebo rychlé občerstvení pro přátele? S KFC žádný problém!

KFC přináší na trh rychlého občerstvení úplně nový pohled. Chce ukázat milovníkům kuřecích kousků, že na produktech KFC si můžou pochutnat z pohodlí domova a doplnit je o své oblíbené přílohy. Přináší tak skvělé řešení pro rodiny i partu přátel, kteří potřebují během pár minut připravit výbornou večeři. Milovníci kuřecích kousků se mohou na rychlerecepty.nativecnc.cz inspirovat video recepty s Martinou Pártlovou nebo recepty od dalších influencerů. Stačí pár triků a trendy pokrm, za který by se nemuselo stydět ani karlínské bistro, je na světě. Co takhle Carolina Empenadas s křupavými kousky z KFC nebo kuřecí stripsy s mangovým dipem?

KFC se od ostatních fastfoodů odlišuje svým zodpovědným přístupem k surovinám. V restauracích KFC pracují zaměstnanci výhradně s čerstvým masem a zeleninou, v kuchyni nenarazíte na žádné polotovary. Nová kampaň KFC za pomoci influencerů ukáže, že si zákazníci mohou čerstvé jídlo dopřát nejen přímo v restauraci, ale že si můžou koupit samotné kuřecí kousky a využít je jako komponent pro různé domácí recepty. Kreativitě se v jejich přípravě meze nekladou.

„Chceme lidem ukázat, že KFC nemusí nutně znamenat rychlé jídlo v restauraci. Naopak se dá proměnit v exkluzivní chutnou večeři. Stačí si z KFC objednat smažené kuřecí kousky, třeba Hot Wings Kentucky kuře nebo hot & spicy stripsy, a doma upravit podle vlastní chuti. Díky KFC odpadne stres z komplikovaného vaření a lidé si mohou dopřát příjemnou večeři s rodinou či přáteli,“ říká Ivana Makalová Dlouhá, ředitelka KFC pro Českou republiku.

KFC mění pohled na rychlé občerstvení
Návyky zákazníků se mění. Lidé chtějí mít více možností. Jednou si užijí večer v restauraci, podruhé si objednají donášku domů, potřetí nakoupí pouze kuřecí kousky a doma si je dodělají podle aktuální chuti. Společnost KFC si uvědomuje, že pokud chce zůstat lídrem na trhu s rychlým občerstvení, musí být schopné reagovat na aktuální trendy. V současnosti je KFC se svými 119 pobočkami největším řetězcem restaurací v Česku a díky službě KFC Rozvoz si mohou zákazníci pochutnat na kuřecích kouscích během několika desítek minut.

„Věříme, že zákazníci nové možnosti ocení a popustí uzdu své kuchařské fantazii. Některé recepty, které máme zařazené do kampaně, jsem sama vyzkoušela a musím říct, že jsou opravdu výborné, “ doplnila Ivana Makalová Dlouhá.

Hlavní tváří kampaně je Martina Pártlová a na receptech se podílel šéf kuchař Honza Rambousek. Na projektu se kromě Martiny podílí také 4 dalších influenceři, mezi nimi Těhotnej Kuchař, Život s Lucy, The Fotr nebo Honza Froněk.

Další chutné recepty, inspiraci a další tipy mohou zákazníci a fanoušci čerpat na rychlerecepty.nativecnc.cz.

Zdroj a foto: www.kfc.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *