Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Móda

Bulgari a Save the Children oslavují 15 let a představují nový náhrdelník a kampaň #WITHMEWITHYOU

Kampaň With me, with you osloví všechny, kteří věří v důležitost filantropických aktivit, které značka Bulgari ve spolupráci s organizací Save the Children od roku 2009 realizuje na pomoc nejzranitelnějším dětem světa.

Během posledních 15 let je Bulgari hrdým partnerem charitativní organizace, pro kterou se z prodeje zakázkové kolekce šperků vytvořené římským klenotnickým domem speciálně pro tento účel podařilo nashromáždit před 105 miliónů dolarů. Ambiciózním cílem a výchozím bodem této spolupráce je podpora více než 2 miliónů dětí v 37 zemích světa, směřovaná primárně k zajištění kvalitního vzdělání, podpoře dospívajících, pomoci v krizových situacích boji proti chudobě. Součástí pouti za záchranou znevýhodněných dětí bylo v průběhu let mnoho dlouhodobých projektů, které měly pozitivní dopad na nespočet lidských životů.

Zbývá však udělat ještě mnohem více pro záchranu 468 miliónů dětí žijících v oblastech zasažených nejrůznějšími konflikty a 222 miliónů dětí a dospívajících, kteří potřebují podporu ve vzdělávání. Nesmíme zapomenout ani na 153 miliónů dětí, které po celém světě čelí akutnímu hladu.

„Patnáctileté spolupráce s organizací Save the Children si značka Bulgari velmi cení,” komentuje Jean-Christophe Babin, generální ředitel Bulgari. „Bok po boku jsme byli průkopníky při tvorbě tohoto partnerství, realizaci dlouhodobých projektů v průběhu let i poskytování konkrétní pomoci miliónům dětí. Toto významné jubileum oslavujeme s vizí nezpomalit v našem úsilí a pokračovat se stejným nasazením a sdíleným odhodláním poskytnout mnoha dalším dětem příležitost a vnést světlo do jejich života.“

Při příležitosti tohoto zásadního výročí značka Bulgari obnovuje svůj závazek a představuje novou kampaň #WITHMEWITHYOU. Zároveň také představuje nový náhrdelník s přívěskem, který rozšiřuje zakázkovou kolekci šperků. Stříbrný náhrdelník s kulatým přívěskem s výraznými metalickými cvočky, inspirovaný ikonickou řadou B.zero1 Rock, bude v maloobchodním prodeji za 800 EUR (760 USD), 95 eur z každého prodaného kousku poputuje na konto organizace Save the Children. Od 1. ledna 2024 Bulgari organizaci věnuje stejnou částku také z prodeje dalších kousků z kolekce, jejíž součástí je prsten (600 EUR / 580 USD), náramek (650 EUR / 620 USD) a další dva náhrdelníky s přívěsky, které se prodávají za 790 EUR (770 USD) a 700 EUR (660 USD).

„Organizace Save the Children a značka Bulgari posledních 15 let pracovaly na tom, aby byl svět pro děti lepším místem. Tento klíčový milník je zároveň vyústěním fantastické spolupráce a vzrušujícím novým začátkem. Jsem nadšený, že se společnost Bulgari rozhodla oslavit pokračující partnerství se Save the Children novým jedinečným šperkem: šperkem, který symbolizuje změnu, kterou tato spolupráce přinesla do života miliónů dětí po celém světě. Každé z dětí má svůj jedinečný příběh o odolnosti a síle, který si zaslouží být vyprávěn. Jsme rádi, že nás Bulgari v tomto úsilí nadále podporuje”, řekl Claudio Tesauro, předseda Save the Children Italy.

Nová filantropická kampaň #WITHMEWITHYOU vznikla pod uměleckým vedením slavného fotografa Fabrizia Ferriho, který v průběhu let vytvořil nejen první, ale i mnoho dalších kampaní pro Bulgari a Save the Children. Zaměřuje se na vazby mezi všemi, kteří tvoří součást řetězce vytvořeného značkou Bulgari a organizací Save the Children.

V kampani, jejíž snímky byly odhaleny 1. ledna a kompletně, včetně videí, bude spuštěna 7. února, se součástí této komunity stává globální ambasadorka značky Anne Hathawayová, která se připojuje k závazku poselstvím o tom, jak je důležité jít dál a dělat více.  Topmodelka Eva Herzigová nás zavede do světa Sumiyi, mladé dívky z Nepálu, která se zapojila do programu Youth Empowerment Bulgari, aby se naučila vše potřebné k zahájení podnikání. Stylista Law Roach vypráví příběh Raneema ze Sýrie, uprchlíka z tábora Zaatari, který se naučil jak překonávat překážky prostřednictvím síly vzdělání. Topmodel a herec Jon Kortajarena nabízí pohled do života A-Danga, dítěte pocházejícího z jedné z nejchudších oblastí Vietnamu, které se zapojilo do vzdělávacího programu Bulgari, zaručujícího bilingvní vzdělání pro děti etnických menšin v odlehlých oblastech. A nakonec dirigentka Beatrice Venezi projevuje svůj obdiv k Litzy, bolivijské dívce, která se naučila postarat se sama o sebe, a podařilo se jí rozjet své podnikání v segmentu včelařství.

Nový náhrdelník s přívěskem Bulgari and Save the Children exkluzivně v předprodeji na bulgari.com. Od 15. ledna pak bude v prodeji ve vybraných buticích Bulgari po celém světě.

Zdroj a foto: Bulgari

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *