Pomáhat je v moderní době překvapivě snadné a nejen o Vánocích!

edvánoční období je výjimečný čas. Najít vhodnou příležitost udělat dobrý skutek – přispět na dobrou věc, mít pocit sounáležitosti, pomoci někomu v nesnadné situaci a změnit mu tím život – se v této době snaží spousta lidí. V posledních letech Češi čím dál častěji využívají možnosti přispívat oblíbeným neziskovkám přes internet, anebo jejich prostřednictvím přímo konkrétním lidem.

Častěji než jindy teď před Vánoci lidé štědře přispívají na různé charitativní projekty. Efektivní pomoc těm, kteří se ocitli v těžkých životních situacích, by měla být dlouhodobá a kontinuální. Tímto cílem se inspirovala i První klubová pojišťovna, která pomoc potřebným zasadila přímo do svého fungování. Její klienti finančně podporují neziskovky, aniž by na to museli připlácet z vlastních peněz.

Projekt Pomáháme spolu otevřel členům PRVNÍ KLUBOVÉ pojišťovny přímou a jednoduchou cestu, jak mohou úspory, které jim každý rok pojišťovna vrací, nasměrovat na rozvoj činnosti vybraných neziskových organizací. Zvolit si zatím mohou z pěti neziskovek a část svých úspor rozdělit i mezi více organizací současně. Ať už je to Konto BARIÉRY – nejznámější aktivita Nadace Charta 77 nebo Slezská diakonie, která poskytuje služby v sociálně-zdravotní oblasti, centrum Rosa pro osamělé a týrané ženy a nebo Diakonie Církve bratrské věnující se poskytování sociální a charitativní pomoci potřebným.

„Princip Klubovky je obecně založen na tom, že ti, kteří mají štěstí, podporují ty, kteří ho zrovna neměli. Proto je spolupráce s neziskovkami jen přirozeným rozšířením této podpory,“ říká Marek Orawski, zakladatel první české peer-to-peer pojišťovny fungující stejně jako například Uber nebo Zonky na principu sdílené ekonomiky. PRVNÍ KLUBOVÁ je jediná pojišťovna, která každoročně vrací lidem peníze, pokud u nich nedošlo ke škodné události. Pokud již členem Klubovky jste, stačí na jejím webu najít kolonku „Pomáháme“, kde si pomocí několika kliknutí myší nastavíte jednorázové nebo opakované odesílání finančních darů vybrané organizaci. Pojišťovna navíc v rámci nastavené spolupráce sama přispívá neziskovkám vlastními zdroji.

Zdroj: První klubová pojišťovna

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.