Unikátní projekt „Pomáháme jim přežít“ spustila ZOO Praha a smetanová Krajanka ZOO

Krajanka ZOO ve spolupráci se Zoo Praha představuje unikátní projekt „Pomáháme jim přežít“. Z každého zakoupeného kelímku smetanového krému putuje finanční obnos na ochranu přirozeného životního prostředí gorily nížinné, gaviála indického nebo koně Převalského. Bonusem tohoto projektu je také fakt, že výrobek obsahuje o kostku cukru méně oproti většině ostatních smetanových dezertů, což zaujme všechny maminky, které se starají o to, co jejich děti jedí. Zkrátka to jde jednoduše a poctivě.

Český výrobce a distributor značky Krajanka přichází na trh s novinkou. Smetanová svačinka Krajanka ZOO je určená hlavně pro ty nejmenší a nejnáročnější zákazníky. Výrobce si klade za cíl vyhovět právě jim, co se týče příchutě a kvality. Mohou se tak těšit na čistou smetanu a tvaroh z českého mléka, oblíbenou vanilku i populární kakao. Výrobek je bez umělých barviv a hlavně obsahuje o kostku cukru méně oproti většině ostatních smetanových krémů dostupných na českém trhu. Na tuto novinku se mohou zákazníci těšit ve všech obchodních řetězcích a také na nezávislém trhu ve dvou velikostech balení.

Tiskové konference v Zoo Praha se zúčastnili Martin Kincl, marketingový ředitel ALIMPEX FOOD, a. s., Miroslav Bobek, ředitel Zoo Praha a Vít Kahle, odborný poradce pro marketing a PR Zoo Praha. Foto: Ondřej Kroutil, Zoo Praha

„Na společný projekt se Zoo Praha jsme opravdu pyšní,“ říká Martin Kincl, marketingový manažer značky Krajanka. „Důležité pro nás bylo především zachovat smetanovou chuť a snížit obsah cukru, který je pro děti mnohdy úplně zbytečný. Sám mám dvě děti. Zajímá mě, co jedí a hlavně, zda je to i baví,” dodává Martin Kincl. Právě nadšení, poctivost a také pomoc z každého kelímku byly pro Zoo Praha jedním z mnoha kritérií, proč na tento projekt přistoupila.

„Krajanka ZOO nejenže přispívá na tři naše významné projekty – návrat koní Převalského do Vnitřní Asie, ochranu gaviálů na indické řece Čambal a pomoc gorilám i dalším ohroženým druhům ve střední Africe, ale také přispívá k informování české veřejnosti, zejména dětí. To je opravdu skvělé a současně jedinečné spojení. Jsme ALIMPEX FOOD a.s. velice vděčni a věříme, že Krajanka ZOO bude na trhu úspěšná,“ oceňuje spolupráci ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek.

Tak to jsme my, celá naše parta! Už brzy si s námi užiješ spoustu zábavy, tlapku na to ? ?

Zveřejnil(a) Krajanka ZOO dne 17. leden 2018

Pokud si zákazník vybere v obchodě kelímek s kresbou gorily nížinné, gaviála indického nebo koně Převalského, tak automaticky posílá na jejich účet deset haléřů. Každým halířem pomáhá zkvalitnit jejich životní prostředí a rozšířit osvětu o ochraně přirozených domovů ohrožených druhů. V dnešní době je opravdu zásadní myslet na životní prostředí a na naše děti, kterým tímto způsobem předáváme moudrost, a také kulturní dědictví v podobě informací o činnostech pražské zoo.

Krajanka ZOO a Zoo Praha naplánovaly spolupráci na celý rok 2018, ať už v podobě soutěží pro školy a pro rodiny nebo formou zábavných edukativních videí, jež byla konzultována s odborníky z pražské zoo. Podle zájmu veřejnosti se bude vzájemná kooperace rozšiřovat. Český národ je na pražskou zoo náležitě pyšný a miluje ji celým svým srdcem. To dokládá i fakt, že Zoo Praha byla vyhlášena serverem TripAdvisor v roce 2017 jako pátá nejlepší zoo na světě. Značka Krajanka se zase pyšní poctivou kvalitou a jednoduchostí ingrediencí. Celá myšlenka projektu byla proto už jen logickým vyústěním dobrých nápadů a nadšení. Více informací mohou zákazníci najít na webových stránkách www.krajankazoo.cz.

Zoo Praha se intenzivně věnuje ochraně živočišných druhů nejen v lidské péči, ale i v místech jejich přirozeného výskytu. Obecně lze říct, že k hlavním cílům moderní zoologické zahrady neodmyslitelně patří ochrana přírody. Ta má mnoho podob. Lze totiž chránit jednotlivé živočišné druhy, ale i celé ekosystémy. K ochraně ohrožených druhů přispívají zoologické zahrady tím, že je úspěšně odchovávají tzv. ochrana ex-situ, ale také tím, že dané druhy pomáhají chránit přímo v místě jejich přirozeného výskytu tzv. ochrana in-situ. V neposlední řadě pomáhá k ochraně přírody i vzdělávací a osvětová činnost, které se zoologické zahrady poctivě věnují. Zoo Praha se zabývá jak ochranou ex-situ, tak ochranou in-situ. Koordinuje chov vybraných druhů v rámci záchovných programů nebo se stará o vedení tzv. plemenných knih, ale také se podílí na aktivitách, které mají pomoct přežít druhům v přírodě, nebo je dokonce sama vede. V mnoha záchranných projektech se oba přístupy kombinují a zvířata odchovaná v Zoo Praha se vracejí do volné přírody ve své původní domovině. Spolupráce se značkou Krajanka ZOO k podobným aktivitám právem náleží.

Příznivci Zoo Praha mohou její projekty podpořit také pomocí sbírkového konta „Pomáháme jim přežít“ s číslem 43–6804660247/0100, nebo prostřednictvím příspěvků z DMS. Cena jednorázové DMS je 30, 60 nebo 90 Kč, na projekt pak putuje částka 29, 59 nebo 89 Kč. Zájemci mohou využít také variantu trvalého příkazu (každý měsíc se zvolená částka automaticky zašle na konto Zoo Praha), a to na všechny uvedené částky. Tvar SMS zprávy je DMS OHROZENEDRUHY XX (XX = zvolená částka) a zasílá se na číslo 87 777.

Jednoduše poctivá Krajanka se vyrábí již od roku 1992. Tehdy se zrodil revoluční nápad ochutit zakysanou smetanu lahodným ovocem. Ta se stala naprostým hitem mezi výrobky z mléka. Dodnes si produkt vyráběný v široké škále příchutí drží první místo ve svém segmentu. Úspěch podnítil rozšíření o výrobkovou řadu poctivých smetanových jogurtů Krajanka a luxusních čokoládových zakysaných dezertů Moje Chvilka. Novinkou pro rok 2018 je řada Krajanka ZOO, která přichází do obchodů právě v těchto dnech. Obsahuje 55 % tvarohu a 30 % smetany a jen nejnutnější množství cukru. Děti navíc najdou na vnitřní straně obalu omalovánky s vyobrazenými zvířátky.

Krajanka ZOO – smetanový krém
Spojením kvalitního tvarohu a smetany vznikla jednoduše poctivá svačinka pro děti. Výrobce přidal pouze nezbytné množství cukru, aby našim nejmenším krém dokonale chutnal. Bylo tak dosaženo nejnižšího celkového množství cukru ve své kategorii. Navíc koupí každého kelímku smetanového krému Krajanka ZOO zákazník podpoří deseti haléři projekt na ochranu přirozeného domova gaviálů indických. Výrobek je k dostání ve všech řetězcích a na nezávislém trhu v gramáži 80 g za cenu 13,90,- Kč nebo v gramáži 130 g za cenu 18,90,- Kč.

Krajanka ZOO – krém s vanilkovou příchutí
Spojením kvalitního tvarohu, smetany a extraktu z vanilky vznikla jednoduše poctivá svačinka pro děti. Výrobce přidal pouze nezbytné množství cukru, aby našim nejmenším krém dokonale chutnal. Bylo tak dosaženo nejnižšího celkového množství cukru ve své kategorii. Navíc koupí každého kelímku vanilkového krému Krajanka ZOO zákazník podpoří deseti haléři projekt na ochranu přirozeného domova koně Převalského. Výrobek je k dostání ve všech řetězcích a na nezávislém trhu v gramáži 80 g za cenu 13,90,- Kč nebo v gramáži 130 g za cenu 18,90,- Kč.

Krajanka ZOO – kakaový krém
Spojením kvalitního tvarohu, smetany a kakaa vznikla jednoduše poctivá svačinka pro děti. Výrobce přidal pouze nezbytné množství cukru, aby našim nejmenším krém dokonale chutnal. Bylo tak dosaženo nejnižšího celkového množství cukru ve své kategorii. Navíc koupí každého kelímku kakaového krému Krajanka ZOO zákazník podpoří deseti haléři projekt na ochranu přirozeného domova goril nížinných. Výrobek je k dostání ve všech řetězcích a na nezávislém trhu v gramáži 80 g za cenu 13,90,- Kč nebo v gramáži 130 g za cenu 18,90,- Kč.

Krajanka ZOO Vám přeje dobrou chuť!

ALIMPEX FOOD a.s. je společností zabývající se zejména velkoobchodem a distribucí čerstvých, mražených a nechlazených potravin. Od roku 2000 zahrnula firmy do svých aktivit logistické a distribuční služby. Tyto aktivity prošly rychlým vývojem jak z hlediska sortimentu, tak i obratu. Katalogová nabídka obsahuje více než 6500 položek výrobků. Společnost dodává na trh výrobky českých mlékáren, ale i vlastní značky: Balsýr, Blaník, Dr. Halíř, Krajanka, Krajanka mléčné, Krajánek, Milkin, Pâté du Chef a Pivrnec. Dále pak značky, které na trhu výhradně zastupuje, jako například EISKAFEE, Elinas nebo Philadelphia.

Pražská zoologická zahrada je nejnavštěvovanější zoo v České republice. Jen za loňský rok do ní zavítalo přes 1,4 milionu návštěvníků. Celková rozloha Zoo Praha je 58 ha a na této ploše se nachází 12 pavilonů a přes 150 expozic. V nich žije více než 690 různých druhů ptáků, savců, plazů, ryb a paryb, obojživelníků, ale i zástupců z řad bezobratlých. Celkem je to přes 4700 zvířat. Zoo Praha se mnoho let věnuje intenzivně také ochraně ohrožených druhů zvířat přímo v místě jejich přirozeného výskytu. Mezi nejznámější její in-situ projekty patří Návrat divokých koní (návrat koně Převalského do Mongolska), Toulavý autobus (ochrana goril nížinných v Africe) a záchrana gaviála indického v Indii. Další informace o Zoo Praha naleznete na www.zoopraha.cz a na sociálních sítích (Facebook, Twitter, Instagram).

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.