L’Oréal začne používat diagnostiku pleti pomocí umělé inteligence!

Společnost zabývající se rozšířenou realitou a umělou inteligencí ModiFace, nedávno získaná společností L’Oréal, a L’Oréal Research & Innovation oznámily uvedení digitální diagnostiky pleti pro zákazníky. Ta je založena na patnáctiletém vědeckém výzkumu stárnutí pleti hodnotícími týmy L’Oréal R&I.

Nová technologie využívá algoritmu umělé inteligence, vyvinutého společností ModiFace a doplněného expertizou a databázi fotografií společnosti L’Oréal. S využitím hloubkového učení byl algoritmus zdokonalován díky 6 000 klinických obrázků z hodnotících a znalostních studií, provedených metodou Skin Aging Atlases. Posléze byl vytvořen nový model z více než 4 500 selfies ze smartphonů tří skupin žen (asijských, kavkazských, afroamerických) ve čtyřech odlišných světelných podmínkách. Výsledky, které byly vytvořeny dermatology s použitím odlišných výrazů ve tvářích a stejných podmínek při focení jako mají uživatelé (světlo, umístění telefonu), dosáhly vysoké úrovně přesnosti hodnocení pleti.

Skin Aging Atlases společnosti L’Oréal jsou prvními vyčerpávajícími atlasy stárnutí pleti, zachycující vizuální znaky stárnutí. Studie pro Skin Aging Atlases proběhly ve Francii, Číně, Japonsku, Indii a ve Spojených státech amerických na více než 4 000 ženách a mužích ve věku 20 až 80 let. Skin Atlases umožňují zhodnotit nebo předvídat obecné stárnutí obličeje a dnes se používají ke klinickému hodnocení kosmetických nebo dermatologických ošetření. První aplikací nové kožní diagnostiky společnosti L’Oréal bude Vichy SkinConsultAI, jež byla uvedena v lednu roku 2019 v Kanadě a bude zveřejněna na webových stránkách značky po celém světě během tohoto roku. SkinConsultAI poskytne ženě diagnostiku na míru ve třech jednoduchých krocích:

  1. Ženy jsou vyzvány, aby se vyfotily nebo nahrály selfie na webovou stránku značky.
  2. Technologie detekuje sedm znaků stárnutí: vrásky pod očima, nedostatek pevnosti, jemné linie, nedostatek jasu, tmavé skvrny, hluboké vrásky a póry. Znaky stárnutí jsou analyzovány a ženy získají personalizovanou matrici stárnutí pleti, její přednosti, ale také priority, kterým by se měly věnovat.
  3. Každá žena obdrží na míru uzpůsobenou produktovou rutinu, která odpovídá konkrétním požadavkům její pleti.

Lubomira Rochet, Chief Digital Officer of L’Oréal, řekla„Akvizicí ModiFace jsme započali druhou fázi digitální transformace L’Oréalu, zaměřenou na objevování krásy skrze technologie, jako jsou hlas, umělá inteligence a rozšířená realita. Věříme, že se služby stanou novými branami k objevování našich značek a produktů. Po virtuálním vyzkoušení make-upu, barev na vlasy, online beauty konzultaci skrze rozšířenou realitu, L’Oréal a ModiFace s radostí odkrývají první diagnostiku pleti, poháněnou umělou inteligencí a vědou.

Myriam Bekkar-Schneider, Vichy General Manager, dodává: „Jako #1 anti-ageing značka v evropských lékárnách s radostí představujeme SkinConsultAI, vědecký milník vyvinutý dermatology. Poprvé tato technologie umožňuje všem ženám získat osobní diagnostiku, aby lépe porozuměly stárnutí své pleti, a aby našly rutinu péče o pleť uzpůsobenou jejich potřebám.

Zdroj: L’Oréal

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.