Jak se správně motivovat, cvičit a stravovat

Každý z nás má jiné důvody, proč začít a také proč v tom pokračovat, pro někoho je to zdraví, pro jiného vzhled a pro dalšího nový životní styl.
Na začátku ale vždy stojí motivace něco změnit a pokud se pro to rozhodnete, přinášíme vám zde pár tipů, jak dosáhnout toho, čeho chcete. Důležitým základem je výběr a vyzkoušení cvičení, které je pro vás vhodné, a které vás především bude také bavit. Uvědomte si, proč to děláte, čeho chcete dosáhnout a nezapomeňte na výdrž a koncentraci, protože pokud nenecháte všechny starosti „venku“, cvičíte jen na 50 %. Pokud začínáte je vhodné, když vám poradí, ať již kamarád nebo ideálně osobní trenér se kterým budou výsledky rychlejší.
Posouvejte svoje hranice, experimentuje, hrajte si s počtem opakování, sériemi, vahami i obměnami cviků. Poslouchejte svoje tělo a přizpůsobte mu náročnost tréninků a myslete na to, že lenost může přijít kdykoliv, ale nesmíme se jí nechat odradit, a naopak se vraťte k tomu, co bylo vaší motivací a soustřeďte se na ni. Pokud vám samostatný trénink nevyhovuje a jste více společenští, zkuste se zaměřit na skupinová cvičení, kterých je dnes k dispozici nepřeberné množství.
Nedílnou součástí je pak strava. Základem úspěchu je správně nastavit nutriční hodnoty potravin během dne a rozdělit si jídlo na tři až šest porcí denně podle okolností. Před tréninkem jíme minimálně jednu hodinu a maximálně dvě hodiny. Po tréninku doplníme bílkovinu ideálně proteinovým nápojem a po hodině až dvou si dáme větší jídlo, který se skládá nejen z bílkovin, ale i sacharidů a vlákniny. Vše je o dodržování pravidel, vytrvalosti, postupném budování a zlepšování se, ale to, jak se o svoje tělo staráte se vám vrátí a budete se cítit skvěle!
Zdroj a foto: Form Factory

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.