6 tipů, jak si udržet vztah v čase koronaviru

Zavřené hospody a kosmetické salony a omezení volného pohybu osob, někde přímo karanténa. Na sociálních sítích se spekuluje o tom, jak tato opatření ovlivní do budoucna náš rodinný život. Bude babyboom z nedostatku „jiné zábavy“, nebo naopak přibude rozvodů, protože manželé nejsou zvyklí spolu trávit tolik času? Jak si to doma zařídit, aby vaše partnerství tuhle zkoušku vydrželo?

1. Tolerance a empatie
Víc než kdy jindy záleží na tom, abyste se snažili pochopit jeden druhého a mávnout rukou nad tím, co není důležité. Jeho ponožky pohozené na zemi a její hodinové hovory s kamarádkou nejsou natolik důležité, abyste si tím teď kazili náladu. Všichni jsme napjatí a hádka může vzniknout snadno, ale hašení požáru vám vezme energii, kterou teď potřebujete víc než kdy jindy.

2. Smích léčí
Udělejte si doma hezkou atmosféru, nebuďte stále vážní. Smích pomáhá v mnohém, je dobrý i pro imunitu, ale na partnerský vztah působí přímo blahodárně. Vzpomeňte si na začátky vztahu, kdy jste se smáli neustále i hloupostem, nebylo to krásné?

3. Sex je vždycky dobrý nápad
Jste doma sami? Výborně, teď máte spoustu času na to vyzkoušet, co jste už dávno chtěli. Tantrickou masáž, erotické pomůcky, společné sledování lechtivých videí vás spolehlivě naladí. Spoustu návodů a nápadů najdete na internetu, e-shopy stále fungují, tak do toho. Případné překážky překonávejte společně. Pokud máte doma děti, počkejte, až usnou, a udělejte si čas jeden na druhého. Jestli je partner ve stresu a tělo nespolupracuje, zkuste afrodisiakální večeři, masáž ve vaně nebo povzbuzující přírodní prostředky např. Proerectu shot, kterou si můžete koupit online.

4. Romantické vzpomínky
Televizní večer může nahradit večer s fotkami a videi. Jak dlouho už jste neviděli svatební video? Víte, kde máte ty spousty fotek ze společných akcí a dovolených? Kdy jindy si zavzpomínat na krásné chvíle, než teď? Při té příležitosti můžete materiály i protřídit, doplnit alba a složky na internetu, tak spojíte příjemné s užitečným.

5. Digitální detox
Je dobré být neustále informovaný a on-line sledovat, co nového se událo a co nás čeká. Sociální sítě nám pomáhají být v kontaktu a v obraze. Zkuste ale aspoň na několik hodin denně vypnout televizi a rozhlas a telefony odložit a věnovat se některé vyloženě off-line činnosti, ať už je to úklid, nebo stolní hry. Když si povídáte nebo jíte, nechte telefony z dosahu a nekontrolujte ihned každou novou zprávu. Efekt je jasný – umožní vám to na chvíli se odreagovat a myslet na „tady a teď“ a vyhnout se nadbytečnému stresu.

6. Mluvte spolu a objímejte se
Neuzavírejte se do sebe, sdílejte s partnerem své starosti a obavy. Už jste spolu zvládli leccos, i v téhle chvíli vám pomůže, když budete držet pohromadě. Nemluvte ale „jen o tom“. Pochvalte partnera, řekněte mu, co pro vás znamená a jak jste rádi, že jste spolu. A nezapomeňte na to, jak je důležitý lidský dotek. Když partnery obejmete, vezmete kolem ramen nebo za ruku, může to pro něj znamenat víc než tisíc slov.

Zdroj: www.proerecta.cz a www.erekce.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.