Společnost Facebook uspořádala historicky první Friday for Good v Česku

Společnost Facebook v České republice uspořádala virtuální konferenci Friday for Good (Pátek pro dobro), jíž se zúčastnilo celkem 30 neziskových organizací. Během konference rozdali zástupci Facebooku nejen praktické tipy, jak své sociální sítě spravovat, ale také celkem 30 tisíc dolarů (více než 680 000 Kč) ve formě reklamních kuponů. V rámci projektu navíc společnost neziskovým organizacím nabízí možnost osobní konzultace s odborníky přímo z Facebooku.

Friday for Good je globální program, který podporuje a vzdělává neziskové organizace v digitální oblasti a pomáhá jim rozvíjet jejich online aktivity. Během online konference se účastníci dozvěděli více o tom, jak efektivně využívat facebooková řešení, jak zlepšit komunikaci a kreativní projev nebo tipy na zvýšení organického dosahu.

“U nás ve Facebooku si moc dobře uvědomujeme, že se lidé chtějí vzájemně podporovat. Není to však vždy úplně jednoduché. Přicházíme proto s nástroji, které našim uživatelům pomáhají pomáhat. Ať už se jedná o nástroje pro online finanční sbírku, díky nimž se podařilo od ledna celosvětově vybrat více než 65 milionů dolarů na projekty pro boj s Covidem, nebo jednoduché hashtagové kampaně, díky kterým se daří vzbudit pozornost celého světa,” říká Josef Hlaváček, Sales Lead pro region střední a východní Evropy ve společnosti Facebook. “Právě projekty, jako je Friday for Good, mají tyto nástroje ještě více přiblížit našim uživatelům a pomoci jim tak k tomu, aby byl i jejich hlas slyšet,” dodává.

Mezi neziskové organizace, které se účastnily online konference pořádané společností Facebook, patří například: Linka bezpečí, Unicef, Člověk v tísni, Adra, Loono, Charita, Nadace Terezy Maxové, Fandi mámám, Prague Pride, Dobrý anděl, NROS – nadace pro rozvoj občanské společnosti, Debra, Centrum Anabell a další.

„Online konference Friday for Good byla jedním slovem skvělá. Profesionální, přesto s přátelským přístupem a cennými radami, které jistě využiji ve své práci. Jsem moc ráda, že s „přednášejícími“ můžu být v kontaktu i po konferenci a rozhodně se těším na další setkávání,“ uvedla po online konferenci Kateřina Toholová z Nadace Krása pomoci.

“Obrovská dávka best practice, spousta novinek a tipů a triků jak pracovat s Facebookem nebo Instagramem. Informace, co nám skutečně pomohou s nastavením efektivní komunikace a tvorbou obsahu, který funguje,” říká s úsměvem Filip Milde, Manažer komunikace iniciativy Jsme fér.

“Účast na konferenci Friday for Good vnímáme velmi pozitivně, protože jsme měli možnost nahlédnout trochu pod pokličku reklam na Facebooku a získat užitečné rady jak co funguje. Velmi se těšíme na další pokračování,” komentuje Michal Švéda z organizace Člověk v tísni.

Díky těmto nástrojům se podařilo více než 45 milionům osob vybrat přes 3 miliardy dolarů, a to právě prostřednictvím Facebooku a Instagramu. Společnost Facebook rovněž spustila výzvu pro darování krve, do níž se přihlásilo více než 70 milionů osob. Prostřednictvím narozeninových sbírek bylo celosvětově vybráno přes miliardu dolarů. 100 % finančních prostředků vybraných skrze tyto sbírky zamířilo přímo k neziskovým organizacím, které je organizovaly.

Foto: archiv

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.