Tesco Online nákupy rozšiřuje závozové oblasti a navyšuje kapacity
Před začátkem vánoční sezony rozšiřuje služba Tesco Online nákupy závozové oblasti na Ostravsku. Posiluje také kapacity závozu a rozšířila počet obchodů, ve kterých se online nákupy připravují. Nově přibyly Plzeň Borská Pole a Ostrava Hrabová. Zákazníci díky tomu naleznou více volných časových slotů pro doručení svých nákupů.
Obliba online nakupování neustále roste a stále více lidí využívá možnosti nakupovat z pohodlí domova. Tesco průběžně reaguje na měnící se potřeby svých zákazníků. V rámci online nakupování rozšiřuje závozové oblasti, doplňuje nabízený sortiment zboží nebo nabízí doručení v den objednání.
Před blížícím se adventem posiluje Tesco Online nákupy své kapacity na Plzeňsku a Ostravsku a rozšiřuje oblasti, kde je možné službu využít. „Zájem zákazníků o online nákup potravin neustále roste, nově jsme proto posílili kapacity rozvozu. V Ostravě jsou online nákupy připravovány v našem obchodě Ostrava Třebovice a nově i v Ostravě Hrabové. Díky tomu mohou potraviny online nakupovat i zákazníci v Opavě, Frýdku Místku, Kopřivnici, Štramberku, Hradci nad Moravicí, Hukvaldech nebo Příboru. V Plzni pak nově využíváme obchod v Borských Polích, díky čemuž výrazně navýšíme volné termíny pro objednání,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro ČR.
Tesco prostřednictvím svého e-shopu nabízí široký sortiment více než 16 000 produktů, a to za stejné ceny jako v kamenných obchodech. Kvalita vybraných produktů je jako při osobním nákupu, o jejich výběr se starají vyškolení pickeři, kteří jsou pomyslnýma očima a rukama zákazníka. Online nakupování je v současné době k dispozici více než 6,4 milionu zákazníků v České republice.
Další využívanou službou je Klikni&Vyzvedni, kde si zákazníci mohou také objednat svůj nákup online a pak si ho ve stanovený čas vyzvednou na výdejním místě u vybrané prodejny. Zákazník si na místo zajede autem a jeho nákup je mu rovnou naložen do kufru jeho vozu.
Tesco Online nákupy se bude i nadále rozvíjet na základě potřeb zákazníků, aby jejich nakupování bylo ještě přívětivější, pohodlnější a dostupnější.
Zdroj a foto: Tesco