Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Móda

Chcete vypadat stylově a originálně? – vytvořte si vlastní tričko!

Historie trička, neboli trička, začíná víceméně na přelomu 19. a 20. století. Tehdy bylo bílé tričko jedním ze standardních oděvů amerických námořníků a bylo považováno tak trochu za spodní prádlo. Takové bavlněné tričko se postupem času prosadilo i ve sportovních klubech a na univerzitách jako poznávací prvek mladých lidí a tak trochu jejich rebelie. Vytvořte si vlastní tričko s potiskem, abyste vypadali stylově a originálně.

Tričko – oděv, který změnil vše
Kariéra „bílého trikotu“ se rychle posunula a poprvé se objevil ve filmu „Čaroděj ze země Oz“ (1939). Děti nosí trička jako příklad vhodného oblečení na dovolenou a sport. S druhou světovou válkou začala móda bílých, levných triček. Vyráběly se nejen pro potřeby americké armády, ale i pro běžné lidi. V roce 1942 se na titulní straně časopisu Life objevila fotografie hrdinného vojáka ve stejném oblečení. Název modelu trička je T. Type Shift vytvořený pro US Navy a jeho tvar ve tvaru T dal vzniknout modernímu názvu. Tak vzniklo tričko.

Ještě silnější vyznění měly filmy se skvělými herci v 50. letech, Marlon Brando, James Dean, Paul Newman a Steve McQueen byli za svého života nejen filmovými hvězdami, ale také ikonami popkultury (a jsou jimi dodnes). Výše uvedené idoly byly zobrazeny na fotografiích a filmech v tričkách, takže tyto začaly fungovat ve společenském povědomí jako každodenní, nezávislý prvek oděvu. „Streetcar Named Desire“ s Brandem a „Rebel Without a Cause“ s Deanem uvedly do pohybu představivost lidí a byznys s tričky. Stejně jako tenisky a džíny se i tričko stalo „must have“ mladého muže. Začalo to hrdinskou fotografií vojáka, ale můžeme také vidět, jak byli lidé ovlivněni popkulturními idoly a fotografiemi i ve vzdálených 50. letech.

Potištěná trička se stala komerčním hitem a zároveň prorazila v módě. Nejmódnější trička současnosti mají nápisy, vzory, předváděcí loga, seprané slogany, prvky ze světa sportu a grafiku nesoucí různá sdělení nebo potisky vašich vlastních projektů s osobními fotografiemi. Samozřejmě, že tyto návrhy najdete nejen na tričkách, ale také na polštářích, šálcích a různých typech textilií. Ale vraťme se k tričkům, které se staly povrchem pro sebevyjádření – jsou taková méně bolestivá verze tetování.

Tričko není jen o mládí
Tričko může vzbudit kontroverzi, rozesmát i potěšit, vyvolat emoce a zájem. Bílá a barevná trička s potiskem natrvalo vstoupila do popkultury a jít do televize raději v tričku než v obleku není nic nevítaného. Módu triček sledují umělci, politici, kněží, podnikatelé, školáci a studenti bez ohledu na věk a sociální postavení. Někdo tuto módu řídí, jiný po ní sáhne – díky technologii už může mít na tričku „něco svého“. Tričko může být nositelem konkrétní myšlenky nebo prostě součástí uceleného, ​​estetického obrazu – zvláště tričko nošené pod oblekem má moderní nádech. Dnes si můžete vybrat z nepřeberné nabídky nebo si zvolit vlastní motiv na trickovy.cz.

Každý z nás by chtěl vytvořit individuální tričko s potiskem, které se zapíše do dějin módy a ve skromnější verzi vzbudí zájem blízkých. To by ve vašem šatníku nemělo chybět. Modely šité na míru nebo oversize kombinují vysokou kvalitu s originálním, samostatně navrženým vzorem. Jsou ceněné pro své pohodlí a univerzální použití a jsou výborným základem pro vytváření efektních stylizací s charakterem. A jako dárek k různým příležitostem potěší i obdarovaného. Radost cítí i tvůrce originálního trička.

Foto: archiv trickovy.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *