Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Móda

PUMA a Coperni představují futuristické tenisky 90SQR

PUMA a Coperni přichází se zcela novým futuristickým designem obuvi, který posouvá hranice inovací. Značky PUMA a Coperni v rytmu claimu „future is now“ posouvají design obuvi do neprobádaného území a definují tak nové hranice módy založené na technologiích. Inspirace vychází z fotbalového modelu PUMA FUTURE doplněného o inovace v oblasti špičkových technologií.

V procesu tvorby sehrály svou roli také pohybové prvky a brutalistická architektura. Partnerství čerpá z dědictví minulosti i progresivní současnosti a zároveň hledí do budoucnosti. Výsledný design je nejen futuristickým konceptem bořícím zažité hranice, ale zároveň zůstává nositelnou a trendy botu.

„Na spolupráci s PUMOU jsme velmi hrdí. Pro návrháře je uvedení jeho prvních tenisek na trh vždy velkým milníkem. O to větší máme radost, protože v modelu 90SQR se snoubí všechny naše společné hodnoty: inovace, minimalismus a jedinečnost. Je to jako splněný sen. A věříme, že nezůstaneme jen u jednoho – těšíme se, že v blízké době uvedeme na trh další kousky PUMA x Coperni,” uvedli zakladatelé společnosti Coperni Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant.

Vizionářská silueta PUMA x Coperni 90SQR je koncipována stejně jako výkonnostní fotbalová bota. Design, který je definován strukturálním vzhledem, je svou podstatou pevně zasazen do dvou světů a představuje tak novou hranici sportu a módy. Model 90SQR je k dostání ve třech barevných provedeních – nadčasové bílé a černé a medově žluté. Progresivní design působí na dotek příjemnou symfonií textilií a detailů v podobě brandingu Coperni na patách a co-brandingem PUMA na koncích tkaniček.

Global Creative Director značky PUMA Heiko Desens vysvětluje: “Z hlediska materiálu jde výhradně o výkon – zůstali jsme velmi blízko materiálovým specifikacím „performance boots“. Naopak čtvercová špička, která je nejsilnějším designovým prvkem, odkazuje ke klasické estetice stvořené pro high-fashion.”

Doprovodné vizuály kampaně, které nafotil umělec Paul Kooiker, evokují eleganci v pohybu a díky tomu se povedlo design modelu 90SQR PUMY x Coperni zobrazit mnohotvárně. Snímky podtrhují geometrickou i strukturální estetiku boty doplněnou přirozenými konturami lidského těla.

Model PUMA x Coperni 90SQR je k dostání od 19. ledna 2024 v prodejnách Coperni, na webu coperniparis.com a od 22. ledna také u vybraných prodejců.

Zdroj a foto: PUMA

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *