Louis Vuitton odhaluje druhou část kampaně Core Values s Rogerem Federerem a Rafaelem Nadalem
Louis Vuitton má tu čest odhalit druhý vizuál ve své proslulé kampani Core Values s Rogerem Federerem a Rafaelem Nadalem. Uznávaná fotografka Annie Leibovitzová zachycuje nejoslavovanější tenisové hvězdy ve chvíli, kdy dosáhly jednoho z vrcholů italských Dolomit. Kampaň zachycuje oba sportovce na cestě plné ambicí, sebeurčení a objevů, kterou dokonale vystihuje titulek „A Legendary Journey to the Top“ – „Legendární cesta na vrchol“.
Tři tisíce metrů vysoko, daleko od známého prostředí kurtu, už Federer a Nadal nejsou soupeři, ale partnery po výstupu na horský vrchol – ten je vizuální metaforou jejich kariér, které provázel hluboký vzájemný respekt a přátelství, díky kterým zvládli překonat překážky, jež se na jejich cestě objevily. Federer dokázal ve své kariéře vyhrát rekordních 20 grandslamových titulů a svým elegantním stylem opanoval každý kurt, na němž se objevil. Nadalových 22 grandslamových výher, včetně 14 triumfů ve French Open, představuje vrchol sportovního výkonu a umění. Oba sportovci jsou zhmotněním paralelní poutě mladých talentů, které se proměnily v globální ikony a jejichž vliv se stal inspirací pro bezpočet jedinců napříč generacemi.
„Dobře si uvědomuji, kolik důležitých ikon se stalo součástí této kampaně. Velmi si tedy ctím možnosti podílet se na tomto projektu, obzvlášť ve společnosti Rogera – byl mým největším rivalem a nyní je mým blízkým přítelem. Během své kariéry jsem toho dokázal mnohem víc, než se mi kdy snilo. Nakonec je odkaz v kontextu lidských bytostí tou nejdůležitější hodnotou,“ vysvětluje Rafael Nadal.
„Pracovat na této kampani s Rafou bylo jedinečnou příležitostí. Byli jsme takovými rivaly a na konci našich kariér bok po boku spolupracujeme na této kampani, to je opravdu cool. A to, kde dnes stojíme, je dokonalým ztělesněním všeho: jsme na vrcholu hor. Pro nás to znamená něco významného a opravdu výjimečného,” komentuje Roger Federer.
Na pompézním přírodním pozadí Leibovitzová vyobrazuje dvojici sdílející okamžik zamyšlení nad oblaky; Federer má klasický batoh Monogram Christopher, symbol nadčasového stylu souznící s odkazem, který tento hráč zanechal ve sportovním světě, Nadal zase variantu Monogram Eclipse, reprezentující jeho dynamickou sílu a houževnatost. Společně ztvárňují hodnoty, vyzařující z každého kousku značky Louis Vuitton a každé kampaně Core Values: cestu za hranice fyzicky možného, závazek k dokonalosti a předávání snů.
„Od uvedení první kampaně Core Values s Antoinem Arnaultem uplynulo 17 let. Velice mě těší, že se nám podařilo oživit tuto ikonickou sérii. Každá její kapitola je oslavou dědictví značky Louis Vuitton, které je spjato s cestováním, prací s výjimečnými osobnostmi a transmisí – ve fyzické i emoční podobě. Bylo úžasné na tomto novém příběhu spolupracovat právě s Rogerem Federerem a Rafaelem Nadalem. Tito inspirativní sportovci a nesmlouvaví přátelé jsou živoucím důkazem disciplíny a dokonalosti, stojící za jejich osobními sportovními cestami,” uzavírá Pietro Beccari, předseda a generální ředitel módního domu Louis Vuitton.
Nejnovější kampaň je víc než jen pouhým portrétem dvou mužů na alpském panoramatu; je oslavou hodnot, vyznávaných módním domem, ztělesněných dvěma šampióny, kteří si nesou svůj vlastní osud stejně jako své rakety – stylově, s elegancí a pokorou. Odpočívající na sněhu, s výhledem na údolí pod nimi, zřetelným pocitem naplnění a oblíbenými doplňky Louis Vuitton u nohou, předvádějí Federer a Nadal, jak může každá osobní pouť vést až k legendárním vrcholům, když po ní kráčíte s přesvědčením a inovátorským přístupem.
Kampaň “Core Values” se objeví na sociálních sítích Louis Vuitton od 27. listopadu.
Zdroj a foto: Louis Vuitton