Dycky Most!, Rohlík.cz a Ryor na jednom podiu v rámci konference Jak budovat lovebrand, která prozradí co stojí za úspěchy brandů!

Jak udělat ze značky lovebrand nejen pro zákazníky, ale i zaměstnance? Příběhy a case studies značek a firem z českého trhu nabídne 26. 9. v pražském kině Lucerna institut GrowJOB Petra Ludwiga. Mezi osmi řečníky vystoupí vedoucí korporátních a produktových sociálních sítí ČT Lucie Macháčková, šéfka obchodního oddělení společnosti Ryor Jana Štěpánková nebo marketing director společnosti Rohlík.cz Marek Hallér. 

Jak udělat ze značky lovebrand a pečovat správně o zaměstnance i zákazníky vysvětlí na konferenci Lovebrand zástupci známých společností fungujících na českém trhu. „Když jsme se bavili s klienty na téma budování lovebrandu z jejich firmy, vždy zmiňovali buď marketing nebo HR. Z praxe nám ale vychází, že nejlépe to funguje dohromady. Proto jsme se rozhodli uspořádat konferenci, kde se vše spojuje,“ vysvětluje organizátorka akce Aneta Martinek z GrowJOB Institute. Osm řečníku během půlhodinových bloků představí nejen příběh vlastní značky, case studies, ale i další témata.

Jak Most! dokázal spojit Česko? O tom, jak se projekt budoval a co je to nejlepší a zároveň nejhorší, co se markeťákovi v televizi může při takovém projektu stát bude hovořit Lucie Macháčková z marketingového oddělení České televize. „5 kroků k lovebrandu“ odstupňuje marketing director Marek Hallér z největšího online supermarketu Rohlík.cz.  Vedoucí obchodního oddělení Jana Štěpánková ze společnosti Ryor objasní, jak je možné, že společnost drží ceny stabilně nízko. O tvorbě culture book budou přednášet Lucie Vurbsová a Ivana Kolcunová z LMCKlára Honzíková Amazing Places, která sedm let pořádala akce po celém světe pro Socialbakers, vysvětlí, jak se buduje komunita Amazing Places. O empatii, nejdůležitější dovednosti nejen zákaznické péče, promluví Anna Šenk, zakladatelka projektu Lepší služby a lektorka v GrowJOB Institute. Vystoupí také Martin Hejl, jednatel THIMM pack’n’display, výrobce obalů a displejů z vlnité lepenky a Vojtěch Černák, vedoucí projektů strojírenské firmy ČV Prototyp, která dokazuje, že i v těžkém strojírenství a špinavém provozu mohou lidé chodit do práce spokojeni a s úsměvem na rtech.

Konkrétní termíny konání všech akcí mohou zájemci průběžně sledovat na stránkách events.growjob.com.

Konference Lovebrand
Místo konání akce: Kino Lucerna, Vodičkova 704/36
Termín a trvání: 26. září, 17.00 – 22.00
Cena vstupenky: 2.390 Kč

Zdroj: https://jakbudovatlovebrand.cz/konference/

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.