Projekt sebedůvěry Dove již potřetí podpoří Centrum Anabell: i tentokrát mohou zákazníci nákupem výrobků Dove v obchodech řetězce Tesco přispět na dobrou věc

Projekt sebedůvěry Dove více než deset let pracuje na tom, aby se krása stala zdrojem zdravého sebevědomí, ne úzkosti a obav. I proto v rámci svých aktivit letos už potřetí spojuje své síly s obchodním řetězcem Tesco na podporu Centra Anabell, které pomáhá lidem s poruchami příjmu potravy. Akce, v rámci které z každého zakoupeného produktu značky Dove v síti Tesco přispívají zákazníci 1 Kč neziskové organizaci Centrum Anabell, trvá od 22. září do 19. října. Loňský výtěžek byl 62 874 Kč.

Vybrané peníze Centrum Anabell využívá pro práci s rodinami klientů s poruchou příjmu potravy. S rodinou, v níž se vyskytuje onemocnění poruchou příjmu potravy (většinou u dítěte, ale stává se, že je nemocný i další člen rodiny, často jeden z rodičů) se společně setkává v rámci multidisciplinárních sezení psycholožka, nutriční terapeutka i sociální pracovnice v jeden čas na jednom místě v zázemí Centra Anabell, a to v Brně, Praze či v Ostravě. Společně prostřednictvím těchto setkávání pracují s obtížemi, které k onemocnění vedly, ale které také mohou vést z nemoci ven,“ uvádí PhDr. Ing. Jana Sladká, která stojí za vznikem Anabell. „Doba covidová ovlivnila životy nás všech a její následky jsou zátěžovou zkouškou pro všechny. Velice zranitelnou a málo slyšitelnou skupinou jsou děti, které byly v době lockdownu vytrženy z kolektivu a nemalý podíl času trávily u počítačů a mobilů. V rámci naší praxe se nám ukazuje, v jakém rozsahu byla zasažena dětská psychika, setkáváme se s projevy úzkostí a strachů, obav, že děti nebudou vypadat tak, jak předtím nebo že přibraly, také studu, protože nebyly v kontaktu s ostatními, zhoršily se jejich komunikační dovednosti apod., vzrostla délka času stráveného na sociálních sítích sledováním, jak kdo vypadá s porovnáváním sebe sama a toho, jak si myslí, že by měly vypadat. To vše mělo a má velký dopad na dětské duševní zdraví a fungování celých rodin, jsme proto moc rádi, že i s podporou DOVE můžeme rodinám a dětem poskytovat odbornou nutričně-terapeutickou a psychologickou pomoc.“

„Za Projekt sebedůvěry Dove musím uvést, že si nesmírně vážíme partnerství s Centrem Anabell, které podává pomocnou ruku klientům s poruchami příjmu potravy. I v rámci našeho projektu se snažíme pomoci nejen mladým ženám a dívkám, ale i mužům a chlapcům se sebepřijetím a zdravým vnímáním vlastního těla a spolupracujeme od roku 2004 s předními odborníky z oblasti psychologie, zdraví či vnímání vlastního těla,“ uvádí Eliška Bukovičová, manažerka Projektu sebedůvěry Dove. „Letos jsme zareagovali i na částečné přesunutí života do online prostředí, rodičům nabízíme zdarma sérii edukačních videí s radami, jak vychovat zdravě sebevědomé dítě či možnost přihlásit na do online webináře, v rámci kterého mohou probrat se školeným lektorem vlastní témata či konkrétní dotazy.“

Projekt sebedůvěry Dove aneb Krása by měla být zdrojem sebedůvěry a ne úzkosti
Tento jedinečný projekt pomáhá v českých školách, letos se navíc rozrostl v sérii edukačních videí, která přináší rodičům rady, jak vychovat zdravě sebevědomé dítě. V rámci podpory rodičů spustil Projekt sebedůvěry Dove vlastní online webinář, do kterého je možné se zdarma přihlásit na stránkách projektu. Projekt sebedůvěry Dove letos navíc uvedl i novou edukativní brožuru Průvodce sebedůvěrou, která je zaměřena na budování spokojenosti s vlastním tělem rodičů i dětí.

Zdroj a foto: Dove

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.