Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Děti

Značka Pampers doručila více než 250 tisíc plenek pro předčasně narozená miminka

Značka Pampers již několik let dodává do perinatologických center po celé České republice plenky pro předčasně narozená miminka a u příležitosti Světového dne předčasně narozených dětí, který připadá na 17. listopadu, opět vyčíslila, kolik jich věnovala od července 2020 do června 2021. Celkem to bylo 12 156 balení, což představuje 256 572 kusů. Každý rok se v ČR narodí předčasně zhruba 9000 dětí, takže to znamená, že značka Pampers věnovala 21 plenek každému z nich, aby překonaly to nejtěžší období, které je po předčasném narození čeká.

„Pokožka předčasně narozených miminek je až 2x tenčí než těch narozených v termínu, a proto velmi záleží na každém malém doteku, a to nejen od rodičů nebo lékařů, ale také plenek. Plenky Pampers jsou vyrobené z těch nejměkčích materiálů a představují tak jemný dotek, který je tolik potřebný pro citlivou dětskou pokožku. Jsme rádi, že mohou Pampers Preemies pomáhat lékařům, sestrám i rodičům v péči o předčasně narozené děti a že se jich v uplynulém období povedlo opět předat tolik,” vysvětluje Denisa Žideková, Brand Manager Procter & Gamble.

Plenky pro předčasně narozené děti Pampers Preemies byly vyvinuté ve spolupráci se sestrami z novorozeneckých JIP, protože standardní novorozenecké plenky jsou pro předčasně narozená miminka příliš velké a nevyhovují jejich potřebám. Pampers Preemies se vyrábí v několika velikostech, přičemž ta nejmenší pasuje miminkům už od váhy 500 gramů. Plenky správné velikosti se automaticky přizpůsobují tělíčku malého miminka a jeho hmotnosti, velikosti a zdravotním potřebám. Značka Pampers je věnuje přímo do perinatologických oddělení porodnic a ve spolupráci s organizací Nedoklubko se podílí také na dalších činnostech, které zlepšují situaci předčasně narozených miminek a jejich rodin. Dne 16. a 17. listopadu je může symbolicky podpořit každý – stačí se obléknout do purpurové barvy nebo jí rozsvítit svůj domov.

Zdroj a foto: Procter & Gamble

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *