Louis Vuitton odhaluje exkluzívní kolaborativní projekt na výlohách svých obchodů, který svými barvami vítá příchod léta
Duha, která vzniká po bouřce, jak paprsky slunce procházející mraky na obloze, je symbolem naděje a začátku nového dobrodružství. Od konce 19. století je dekorace výloh součástí světa Louis Vuitton – značky, která je průkopníkem tvůrčí cesty. Výlohy obchodů této značky představují v průběhu let otevřenou pozvánku do světa snů.
V rámci svého projektu s názvem Rainbow (Duha) značka Louis Vuitton vyzvala své zaměstnance i jejich děti, aby se podíleli na tvůrčím zpracování výloh obchodů. Ve společném úsilí, které navazuje na dlouholetou tradici značky Louis Vuitton v epické a nápadné výzdobě svých výloh, účastníci projektu probudili své vnitřní dítě a nakreslili svoji vlastní verzi duhy. Desítky imaginativních a barevných duh vyzařují naději a lehkost a srdečně vítají první měsíce letošního léta.
Každá výkladní skříň je ve své koncepci jedinečná – s duhami v podobě nálepek nebo digitálních animací na velkoplošných obrazovkách. V každém městě byly vybrána díla místních autorů, aby rozzářila fasády. V obchodě Champs-Elysées v Paříži mohou lidé vidět pruh veselých, francouzskými dětmi malovaných duh, který propojuje šestidílnou výlohu vlajkového obchodu. V Madridu namalovalo se dětská kresba vznáší v oblacích, které tvoří hravě pojatý vzor Monogram. Radostné barvy spojují výlohy napříč kontinenty: zářivé odstíny červené, oranžové, žluté, zelené, modré, indigové a fialové budou zdobit průčelí obchodů v několika příštích týdnech.
Projekt Rainbow se vydává na novou letní dobrodružnou cestu a během měsíce května bude postupně představen ve vybraných obchodech Louis Vuitton po celém světě.
Zdroj a foto: www.louisvuitton.com