Pandora uvádí nový přívěsek na podporu UNICEF

Pandora tento měsíc pokračuje ve své spolupráci s organizací UNICEF,  jejímž cílem je pomoci více než 10 milionům dětí a mladých lidí, aby  získali příležitosti ke vzdělání, k sebevyjádření a k práci, až dospějí. 

22 % mladých ve věku 15-24 let z celého světa, z nichž 68 % tvoří  dívky a mladé ženy, nemá dodnes ani zaměstnání, ani vzdělání či  zaškolení. Iniciativa Přívěsky pro změnu zahájená společností Pandora v roce 2019 podporuje práci UNICEF a zajišťuje, aby každé dítě  nejen přežívalo, ale také prospívalo – jednou z klíčových oblastí je  zlepšení dostupných příležitostí ke kvalitnímu vzdělávání včetně  projektů využívajících přístup UPSHIFT podporující děti a mládež,  aby se stali sebevědomými sociálními podnikateli.

Místní projekty UNICEF spatřují výhodu přístupu UPSHIFT v praxi,  například program „Dreamcatcher“ v Guatemale. Tento program  pomáhá okrajovým skupinám mladých lidí, včetně původních  obyvatel a lidí z venkovských oblastí, vrátit se do školy a rozvíjet  dovednosti, které potřebují ke splnění svých nadějí na lepší  budoucnost. Studenti jsou podporováni ve středoškolském  vzdělávání, které program poskytuje, a také v praktických stážích.

“Pandora od roku 2019 hrdě podporuje snahy UNICEF v několika  zemích po celém světě, zaměřené na posílení postavení mladých  lidí  nancováním jejich vzdělávání a rozvoje dovedností, aktivit  zvyšujících povědomí o právech a rovnost žen a mužů,“ uvedla  Marissa Saretsky, ředitelka pro udržitelnost ve společnosti Pandora.  „Program Dreamcatcher v Guatemale pomáhá otevřít dveře mladým chlapcům a dívkám a umožňuje těmto studentům absolvovat  nezbytnou školní docházku druhého stupně základní školy.“ 

O ZNAČCE PANDORA  
Společnost PANDORA navrhuje, vyrábí a prodává ručně zpracovávané šperky zhotovené z vysoce  kvalitních materiálu za přijatelné ceny. Šperky značky Pandora se prodávají ve více než 100 zemích  prostřednictvím 7400 prodejních míst, včetně více než 2700 specializovaných obchodů. Společnost PANDORA, která sídlí v dánské Kodani, zaměstnává 28 000 lidí po celém světě a své šperky vyrábí  ve dvou závodech v Thajsku. Tyto závody mají certi kaci LEED a využívají především recyklované  stříbro a zlato. Společnost má v plánu stát se do roku 2025 uhlíkově neutrální a připojila se k iniciativě Science Based Targets (Cíle založené na vědeckých poznatcích) s cílem snížit své emise v celém svém  hodnotovém řetězci. Pandora je kotovaná na kodaňské burze Nasdaq v Dánsku a její tržby v roce  2019 dosáhly 21,9 miliardy dánských korun (2,9 miliardy €).

Společnost Pandora upravila na podporu snů a nadějí dětí a mládeže stávající přívěsek Dreamcatcher (česky Lapač snů) přidáním modré  barvy do jeho designu a vytvořila tak nový šperk limitované edice.  Lapač snů je symbolický talisman původních indiánských obyvatel  Ameriky a dalších domorodých komunit, podle nichž chrání před  zlými sny a posílá nám pouze ty dobré.

Příznivci značky Pandora budou moci uskutečnit velkou změnu,  neboť z každého jejich nákupu tohoto přívěsku je 15 eur darováno  organizaci UNICEF, aby mohla podporovat zranitelné děti a mládež, včetně těch z okrajových a původních komunit, a pomoci jim dosáhnout jejich plného potenciálu. Dary pomohou také  nancovat nezbytné  potřeby, například učebnice pro výuku této příští generace.

Zapojte se a podpořte: #PandoraforUNICEF #CharmsforChange

Zdroj a foto: Pandora

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.