Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

CelebrityJídlo a pití

Rohlík zóna na karlovarském festivalu slavila obrovský úspěch, přilákala přes 10 000 návštěvníků a společnost už nyní zvažuje partnerství na dalším ročníku

Od 1. do 9.7 proběhl 56. ročník Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech a poprvé ho byl součástí také Rohlík se svou zónou. Ta nabídla návštěvníkům unikátní prostor a to nejkvalitnější jídlo, které jen tak na festivalu neseženete. Společnost se tak dočkala nadšené odezvy nejen na občerstvení a drinky, ale také Rohlíček zónu pro děti nebo Premium lounge, kde probíhaly zajímavé workshopy s dodavateli Rohlíku. Po velkém úspěchu proto vedení firmy již nyní zvažuje partnerství na dalším ročníku festivalu.

Přes 5 000 vydaných jídel a 12 500 drinků
Cílem Rohlík zóny bylo nabídnou návštěvníkům festivalu to nejkvalitnější občerstvení od českých farmářů a dodavatelů a dokázat, že ani na festivalu se nemusíte stravovat nezdravě a nekvalitně. Olin Novák, CEO Rohlik.cz k tomu říká: “Víme, že naši zákazníci od nás očekávají jen to nejlepší, a to přesně jsme chtěli nabídnout i návštěvníkům karlovarského festivalu. Jsme nadšení, že se nám to podařilo, o čemž svědčí i to, že náš stan byl téměř neustále plný lidí, kteří si pochutnávali na skvělém jídle, popíjeli drinky, odpočívali v Premium lounge nebo si hráli se svým dětmi v Rohlíček zóně. O tom Rohlík přesně je – boží jídlo a boží služby pro každého.” O oblíbenosti svědčí také počet vydaného jídla a pití – celkem se v Rohlík zóně prodalo přes 5 000 jídel a 12 500 drinků. Nejoblíbenějším pokrmem byl jak jinak než párek Bez kompromisu v rohlíku, kterého se snědlo přes 600 kusů.

Skvělý program, který nemá na festivalu obdoby
Rohlík zóna však nebyla jen o jídle a pití. Každý večer vystoupili zajímaví hudební umělci, jako je například Zea, Thom Artway nebo Amelia Siba. V Premium lounge probíhaly denně 2 workshopy a ochutnávky s dodavateli s názvem U stolu, kde členové Premium mohli ochutnat třeba prosecca z Prosekárny, pečivo z Artic Bakehouse,  cidery Tátův sad, pivo z rodinného pivovaru Zíchovec a další. Olin Novák k tomu dodává: “Ještě z jedné věci máme velkou radost. Přímo na festivalu jsme vytvořili pomyslný most mezi našimi lokálními dodavateli a zákazníky a umožnili jsme jim potkat se osobně právě ve Varech v rámci workshopů u jednoho stolu. Právě proto je Rohlík tak unikátní, protože nabízí farmářské a lokální výrobky na jedné platformě.”

Ti nejmenší měli po dobu otevření možnost hrát si v Rohlíček zóně, která byla téměř neustále plná nadšených dětí a rodičů.

#RohliknaKVIFF i v roce 2023
Po obrovském úspěchu společnost zvažuje možnost partnerství na dalším ročníku a přemýšlí o novinkách, které by návštěvníkům mohla v příštím roce nabídnout.

Zdroj a foto: Rohlik.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *