Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Zábava

Radio Kiss je nejposlouchanější nadregionální stanice

Obchodní zastupitelství Media Club je nadále jedničkou na rozhlasovém trhu. Podle aktuálních výsledků Radioprojektu (RP) dosáhlo za první pololetí rekordní hodnoty podílu poslechovosti 41,4 %. Rozhlasové stanice zastupované Media Clubem každý týden poslouchá 4,7 mil. posluchačů. Radio Kiss se s 443 000 posluchači stalo poprvé nejposlouchanějším nadregionálním rádiem.

V průběhu pozdního jara a léta (2. kvartál) se rádio stalo druhým nejvíce sledovaným mediatypem hned po televizi. Denně si ho poslechne 54,4 % populace ve věku 12–84 let, týdně je to téměř 84 %. Tyto hodnoty oproti předchozímu kvartálu mírně narostly.

„Máme radost, že Radio Kiss pokračuje ve své krasojízdě a stalo se jedničkou mezi komerčními rozhlasovými stanicemi. Neméně nás těší přední příčka Media Clubu u podílu poslechovosti,“ komentuje výsledky Jan Čadek, obchodní ředitel divize rádia Media Clubu. Týdenní poslech mezikvartálně rostl o 15 000 posluchačů na 910 000 posluchačů. Rostl i denní poslech na 443 000 posluchačů (mezikvartální nárůst o 16 000 posluchačů). Jedná se poprvé v historii rádiového trhu ČR o nejvyšší poslechovost mezi nadregionálními stanicemi (rádia, která pokrývají max. 85 % populace ČR).

„Navíc naše vlastněná rádia – Radio Kiss, Radio Beat, Country Radio, Signál rádio, Radio SPIN a Rádio 1 – dosáhla dohromady share na poslechu 16,02 %. Jedná se opět o rekordní hodnotu, která trhu jasně dokazuje, že naše portfolio patří mezi přední značky v jednotlivých hudebních segmentech,“ doplňuje Jan Čadek. Zastupovaná celoplošná rádia Impuls a Evropa 2 potvrdila stabilní poslech, a zároveň pozice nejsilnějších komerčních značek, rádio Impuls jako lídr denního poslechu a Evropa 2 pak týdenního.

Obchodní zastupitelství Media Club nabízí svým zadavatelům formátově vyvážené a komplementární balíky rádií s nejlepším zásahem na rozhlasovém trhu (4,7 mil. posluchačů měsíčně) a nejvyšším podílem na poslechu (share na poslechu 41,4 %). Jeho produktové portfolio je postaveno na čtyřech základních balíčcích: TOTAL, OPTIMAL, PROGRESSIVE a CREATIVE, které umožňují intuitivní cílení komunikace s vysokým a stále cenově efektivním zásahem.

Zdroj a foto: Media Club

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *