Louis Vuitton představuje novou reklamní kampaň na dámskou kolekci jaro/léto 2020

Louis Vuitton s potěšením představuje svoji novou kampaň na dámskou kolekci pro sezonu jaro/léto 2020, při jejíž tvorbě byla Nicolasovi Ghesquièrovi hlavní inspirací éra Belle Époque.

Romantické, odvážné a vizuálně silné siluety zachytil na snímcích fotograf Collier Schorr v legendárním londýnském hotelu Park Lane. Fotografie jsou jako série zachycených okamžiků, které v divákovi vzbuzují napjatý pocit očekávání se zatajeným dechem.

Ambasadorka značky Louis Vuitton Emma Stone a čínská herečka Zhong Chuxi jsou vedle dalších modelek hlavními protagonistkami kampaně, která představuje unikátní architekturu hotelu ve stylu Art Deco, která tvoří ideální jako ideální pozadí prezentované kolekce. Stejně jako módní přehlídka se i tato kampaň zaměřuje na nejnovější modely kabelek, včetně nové Vanity z plátna Monogram a nejnovější verze Dauphine, nyní dostupné v kůži Epi nebo semišovém provedení.

Snímky odrážejí přístup Colliera Schorra k fotografii jako médiu oscilujícímu na pomezí mezi realitou a fikcí. Schorr již fotografoval pro značku Louis Vuitton kampaň pro sezonu jaro/léto 2019. Tentokrát navazuje na svůj charakteristický styl – více postav zachycených v interakci v pokojích a chodbách architektonicky pozoruhodného hotelu.

Kampaň bude mít premiérj v únorových číslech mezinárodních časopisů. Cyklus krátkých digitálních filmů, který bude zveřejněn na online kanálech na webu Louis Vuitton v únoru, bude mít tu samou napjatou energii, ještě umocněnou soundtrackem interpretky Sophie, která poskytla hudební a video doprovod k módní přehlídce kolekce jaro/léto 2020.

Zdroj a foto: www.louisvuitton.com

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.