Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Jídlo a pitíMóda

Osvěžující spojení Veuve Clicquot se značkou trendy barevných pláštěnek K-WAY®

V jedné z neočekávaných spolupráci sezóny se setkalo slunce s deštěm. Šampaňský dům Veuve Clicquot, proslulý svou ikonicky žlutou vinětou připomínající sluneční záři, se spojil se značkou pestrobarevných trendy pláštěnek K-WAY®.

Značky Veuve Clicquot a K-WAY® společně pracovaly na nové podobě „ledového kabátku“ Clicquot Ice Jacket. Šampaňský dům poprvé inovoval tento stylový obal před 15 lety podle těch nejvyspělejších technologií, aby bylo možné vychutnat si oblíbené šampaňské naplno kdekoli a kdykoli. Dnes Veuve Clicquot znovu překvapil trendy obalem, který byl poprvé představen na módní přehlídce značky K-WAY® během týdne módy v Milánu.

Tento exkluzivní Ice Jacket limitované edice, výsledek spolupráce Veuve Clicquot a K-WAY®, má podobu miniaturní bundy K-WAY®se všemi originálními designérskými prvky značky. Od kapuce až po zip byla bunda ušita na míru lahvi ikonického šampaňského Veuve Clicquot Yellow Label.

Tento obal zaujme a nadchne nejen po estetické stránce, ale i z hlediska funkčnosti, dokáže totiž láhev šampaňského Veuve Clicquot Yellow Label nejen ozdobit, ale také ji uchovat perfektně vychlazenou až po dobu 90 minut. Speciální třívrstvý design obalu sestává z vnitřního neoprenu s klasickou nylonovou svrchní vrstvou a s využitím nepromokavých, větruvzdorných a odolných materiálů K-WAY® v nezaměnitelné žluté barvě typické pro Veuve Clicquot. Ať je slunce, nebo déšť, vzdorujte přírodním živlům a podělte se o láhev Veuve Clicquot Yellow Label s přáteli – kdekoli a kdykoli.

A proč by měla láhev šampaňského strhnout veškerou pozornost? Jak je pro šampaňský dům typické, i této Ice Jacket vdechl druhý, módní život. Jednoduchým složením se promění v ledvinku běžné velikosti, kterou můžete běžně nosit jako doplněk ke svému outfitu. Stylové vyjádření vaší osobnosti osvěží váš look stejně, jako ochladí vaše šampaňské.

Ledvinka je navíc také ohlédnutím do dědictví značky K-WAY® již delší dobu pověstné svými nylonovými větrovkami, které se dají sbalit do ledvinky. Tak si ji připněte kolem pasu nebo hoďte přes rameno – tento výrazný trend je váš, užijte si ho naplno.

Svěží spolupráce ve francouzském stylu
Společnosti Veuve Clicquot a K-WAY® se mohou zdát překvapivými spojenci. Avšak jejich spolupráce je plná samých pozitiv, lehkosti, hravosti a stylu. Atributy, jimiž jsou tyto dvě ikony francouzského životního stylu proslulé.

Veuve Clicquot a K-WAY® se přirozeně spojily na základě svého odvážného optimismu, moderních kreací, dobrého vkusu a lásky k barvě. Pro Veuve Clicquot je barva zdrojem neomezené kreativity, inspirace a odvážnosti. Nic nevyjádří charakter tohoto domu lépe než jeho ikonická slunečná barva, Clicquot Yellow. Ta rezonuje s vlastní designérskou pečetí značky K-WAY®. Její pruh žluté, oranžové a modré barvy vyjadřuje její současné hodnoty, co se týče technologií, funkčnosti a barevnosti.

Veuve Clicquot POP-UP exkluzivně ve Westfield Chodov
Limitovaná edice Veuve Clicquot x K-WAY® je exkluzivně dostupná ve Veuve Clicquot pop-up butiku v obchodním centru Westfield Chodov během měsíce září 2021. V pop-upu si lidé mohou vychutnat sklenku šampaňského a objevovat i další šampaňská vína domu Veuve Clicquot jako například Veuve Clicquot Rosé Extra Brut, Extra Old a Rich.

Pop-up butik Veuve Clicquot je otevřen každý den od 10 do 20 hodin na adrese obchodního centra Westfield Chodov (Roztylská 2321/19, Praha 4). Doporučená maloobchodní cena lahve šampaňského vína limitované edice Veuve Clicquot x K-WAY® je 1390 Kč.

O VEUVE CLICQUOT:
Proslulé šampaňské s charakteristickou žlutou vinětou je již téměř 250 let ztělesněním elegantního a smělého „art de vivre“ (umení žít). Ten mu vtiskla žena-vizionářka a „velká dáma Champagne“, Barbe Nicole Ponsardin, která dům převzala v roce 1805 po svém zesnulém muži, Francoisovi Clicquotovi. Proslula heslem, které platí dodnes: „Existuje jen jedna kvalita – ta nejvyšší“, a do šampaňské metody zavedla hned několik inovací: speciální stůl k setřásání lahví (table de remouage), první rosé nebo první ročníkové šampaňské. Šampaňské Veuve Clicquot je komplexní víno vystavěné na odrůdě Pinot Noir. Značka Veuve Clicquot byla vždy zdrojem inspirace a přitahovala talenty, obzvlášť z oblasti designu.

O SPOLEČNOSTI K-WAY®
K-Way® se zrodila jednoho deštivého dne v Paříži v roce 1965. Obchodník s oděvy Léon-Claude Duhamel sledoval, jak ulicí pobíhají lidé v promočených svršcích a s nepraktickými deštníky. Dostal nápad: vytvořit historicky první větruvzdornou a nepromokavou snadno sbalitelnou bundu. Klasická, moderní, technologicky vyspělá, funkční a barevná značka K-Way® se svým ikonickým tříbarevným zipem je zapsanou ochrannou známkou v databázích Itálie a Francie. K-Way® je značkou společnosti BasicNet SpA, která vlastní značky Kappa®, Robe di Kappa®, Jesus® Jeans, Superga®, Sabelt®, Briko® a Sebago®. BasicNet působí celosvětově prostřednictvím mezinárodní sítě podnikatelů, držitelů licencí ke značkám, kteří produkty vyrábějí nebo distribuují. Společnost BasicNet nabízí své síti služby v oblasti výzkumu, vývoje, industrializace produktů a globálního marketingu. Veškeré její procesy probíhají pouze na webových stránkách, proto je společnost BasicNet „společností plně integrovanou do webových stránek“. BasicNet s hlavním sídlem v italském Turínu je od roku 1999 kótována na italské burze cenných papírů.

Zdroj a foto: Veuve Clicquot

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *