Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Móda

Vrhněte se do jara v sebevědomých barvách kolekce adidas x Rich Mnisi. Exkluzivní spolupráci a dávku afrického pestrobarevného života přináší MODIVO

Co pro vás znamená slovo homeland? V nejnovější kampani MODIVO skupina inspirativních žen představuje unikátní kolekci adidas vytvořenou ve spolupráci s jihoafrickým návrhářem Richem Mnisi. Hrdinky kampaně oslavují bohaté dědictví africké kultury a svou energií inspirují k vyjádření sebe sama.

Modelka Osi Ugonoh, producentka a režisérka Vola Default, zpěvačka Luzia Avelino, taneční instruktorka Monika Łaskarzewska, tiktokerka Lena Zaboroś a dancehallová tanečnice Ula Fryc – jejich energie a přístup k životu inspirují každý den tisíce žen po celém světě. A to je důvod, proč se s nimi spojila i módní značka MODIVO. V krátkých videích a trendy formátu animovaných gifů představují nejnovější kolekci adidas vytvořenou ve spolupráci s návrhářem Richem Mnisi, jejíž hlavní poselství spočívá ve vyjádření respektu a úcty k místům, odkud tyto hrdinky pocházejí.

Kolekce je vytvořena z barevných a odvážných trendy kousků oslavujících kulturní dědictví samotného návrháře Tsongi Rich Mnisi. Outfity využijete pro různé sportovní disciplíny, jako je běh, cyklistika, plavání a trénink. V kolekci nechybí ani streetwear plné výrazných geometrických tvarů a střihů, které v sobě snoubí jedinečný styl, šťavnaté barvy a funkčnost. Hlavními prvky kolekce jsou kombinace zářivých barev, výrazné zvířecí potisky a nápadité abstraktní vzory, které odkazují na africké kořeny a tamní kulturu. Rich Minsi se nezdráhal svými návrhy barevně oživit i ikonické řady obuvi adidas jako Superstar, UltraBOOST a Forum. Nově tedy tyto módní stálice můžete koupit ve výrazných barvách a doladit tak váš sportovní outfit k dokonalosti.

Vzhledem k tomu, že je celá kolekce aktuálně pro zákaznice dostupná na e-shopu MODIVO, rozhodl se tento multibrandový obchod otestovat její funkčnost pomocí reálných žen. Celé focení se odehrávalo v duchu tance, smíchu a zábavy.

Osi Ugonoh je modelka nigerijského původu narozená v Gdaňsku a vítězka čtvrtého ročníku soutěže Top Model (polský program). V současnosti žije v Polsku, ale velkou část života strávila v Irsku, proto se považuje za moderního nomáda. “Čím jsem starší, tím více oceňuji to, že jsem měla možnost poznat více kultur. Usnadňuje mi to pochopit lidí, kteří pocházejí z odlišných zemí,” říká.

Vola Default je ve skutečnosti alias Wioly Wnorowské, hudební producentky, režisérky a performerky nového tanečního stylu vogue narozené v Podlasí (Polsko). Vola je propagátorkou sebepřijetí, protože, jak sama říká, každá žena je krásná, když se cítí krásná a kdykoli si dovolí naplno projevit sebe sama. Vola vnímá krásu jako něco, co může mít mnoho podob. Jak sama říká: “Krásný je i ten, kdo se nebojí vyčnívat z davu.”

Monika Łaskarzewska, známá také jako „Żurek“, odstartovala svou životní cestu tancem v roce 2006 a od té doby se pevně usadila na polské hip-hopové taneční scéně. Monika cítí větší pouto k lidem než k místům, a tak pro ni slovo vlast znamená její blízkost ke slovanským národům.

Další hrdinkou kampaně je Ula Fryc, jedna z nejúspěšnějších dancehallových tanečnic v Polsku. Narozena ve Świdnici, ale srdcem a duší v Karibiku, který nazývá svým „homeland“. Ula propaguje kulturu Jamajky v Polsku a díky četným přednáškám, workshopům a podílením se na organizaci dancehallových soutěží se stala ambasadorkou dancehallu v Polsku.

Lena Zaboroś je tiktokerka, která svou kariéru zahájila poměrně nedávno, ale i tak se těší velkému zástupu followerů. Za svůj jedinečný vzhled vděčí své mamince, která je vietnamského původu. Pro Lenu je „homeland“ místo, kde se může se svou rodinou a blízkými cítit bezpečně.

Luzia Avelino, známá jako Ms. Gia, ½ dua Lua Preta je poslední aktérkou této kampaně. Luzia ve své práci zdůrazňuje své silné pouto k Angole, kde prožila dětství. Společně s Mentalcut skládá hudbu, která kombinuje jihoafrické a polské vlivy.

Video, které v rámci této kampaně MODIVO vytvořilo, provází píseň „Panakanema“ od Lua Preta. Název písně je nepřeložitelné slovo odkazující k síle ženské osobnosti.  “Jsem nesmírně hrdý, že mohu představit tuto kolekci ve spolupráci s ikonickou značkou adidas,” říká Rich Mnisi.  “Když jsem vyrůstal, byl jsem obklopen lidmi, kteří nosili výrazné barevné oblečení. Každý kousek šatníku byl jako umělecké dílo. Velice si vážím šance, kterou jsem dostal a toho, že jsem mohl své návrhy přenést na ikonické produkty od adidas. Kolekce odráží vášeň, africkou kulturu a je pro mě synonymem sebevyjádření. Vzhledem k tomu, že oslavuje “kulturní kořeny” náš všech, je úzce spojena s planetou Země, odkud všichni pocházíme, takže i životní prostředí bylo důležitým aspektem při analýze výrobních metod a materiálů použitých v procesu tvorby. Jsem velmi rád, že jsme použili pokročilé technologie adidas a částečně recyklované materiály, “ dodává.

Fotografie pro kampaň pořídil Marcin Kempski a video má na svědomí Kuba Kędzia. Kolekce adidas x Rich Mnisi je k dostání v MODIVO od 19. dubna.

Zdroj a foto: modivo.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *