Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Jídlo a pití

Svěží léto s Birellem: Jednička na trhu nabídne čtyři nové příchutě

Nejoblíbenější značka nealkoholických piv přichází s novou limitovanou edicí čtyř radlerů na bázi Birellu Světlého. Jako první na trhu nabídne příchutě Citron & Máta a Višeň & Ostružina. Všechny, kteří ocení nižší podíl cukru, pak potěší dvě nové varianty s příchutí Bezový květ a Malina s méně cukru. Ani jedna z variant, stejně jako jiné produkty Birellu, neobsahuje žádné konzervanty a umělá barviva. Limitovaná edice svěžích letní chutí inspirována samotnými spotřebiteli se objeví na pultech v dubnu a bude k dispozici po dobu jednoho roku.

Základem nových radlerů je nejprodávanější české nealkoholické pivo Birell Světlý, které má    od letošního roku vylepšenou recepturu. Jeho plná bohatá chuť a výrazné chmelové aroma se skvěle snoubí s ovocnými šťávami a výsledkem je výjimečně intenzivní chuťový zážitek. Varianty Citron & Máta a Višeň & Ostružina, které žádné jiné značky na českém trhu v portfoliu nemají, jsou ideálním osvěžením během teplých dní a hodí se na rodinnou oslavu i příjemné posezení  s kamarády. Birell nové příchutě vyvinul na přání spotřebitelů, kteří je na trhu postrádali. Zatímco nealkoholický radler Višeň & Ostružina s vysokým podílem ovocných šťáv potěší plnou chutí zralého ovoce, Citron & Máta je navíc zdrojem vitaminů B5, B6 a C.

Lehčí varianty nealkoholických radlerů Malina a Bezový květ se sníženým obsahem cukru osloví milovníky méně sladkých nápojů. Dle průzkumu Cebit Tracking (2022) je nižší obsah cukru v nápojích významný pro ženy ve věku 25–35 let, ale bohatou ovocnou chuť jistě ocení nejen ony.

„Spotřebitelé milují objevování nových příchutí a očekávají od nás, že je každý rok něčím překvapíme. Po novinkách často sáhnou i lidé, kteří tento typ nápojů běžně nepijí. Limitovaná edice přináší lidem nevšední chuťový zážitek, který si mohou vychutnat kdykoliv a kdekoliv,“ říká manažerka značky Birell Lenka Trvalcová.

Prodej nealko nápojů míchaných z piva se za posledních šest let zpětinásobil a podíl radlerů se na pivním trhu zvýšil z 1,1 % na 5 %. Za nárůstem stojí jak dlouhodobě rostoucí obliba některých variant, jako je například Birell Pomelo & Grep, jejíž prodej v hospodách a restauracích se zvýšil v loňském roce o 23 %, tak touha spotřebitelů zkoušet překvapivé kombinace. Novinky oslovují i zákazníky, kteří ochucená nealko piva běžně nepijí, ale rádi se nechají zlákat právě netradičním spojením ovocných příchutí. Radlery od Birellu se tak stávají nedílnou součástí letních párty, grilování, posezení s rodinou a přáteli, ale i vyznavačů aktivního pohybu.

Zdroj a foto: Plzeňský prazdroj

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *