Bulgari představuje “BULGARI World”, virtuální svět, který vznikl ve spolupráci se ZEPETO
Italská exkluzivní značka Bulgari otevírá originální virtuální svět na ZEPETO, asijské největší metaverzové platformě. Jeho součástí je pop-up butik “BULGARI SUNSET IN JEJU”, který návštěvníkům nabídne zajímavé online i offline zážitky.
Pop-up butik a kavárna, které se fyzicky nachází v hotelu Parnas v Čedžu, jsou virtuální součástí světa BVLGARI ZEPETO World. Návštěvníci se tak mohou s těmito lokacemi seznámit a vychutnat si jejich atmosféru bez toho, aby je museli reálně navštívit.
BULGARI ZEPETO World předvádí kolekci Bulgari Resort 2022, inspirovanou letní oblohou, plnou zlatavých tónu a hřejivého, jemně oranžového světla.
Virtuální svět Bulgari je velmi zábavný. Když se návštěvníkům podaří splnit výzvu, získají kolekci Bulgari Resort a ikonické doplňky, které mohou obléci svému avatáru. Značku Bulgari mohou poznat opravdu do detailu díky ikonickým kolekcím šperků dostupným pro avatáry: B.zero1, Divas’ Dream a Serpenti.
Na podporu této nové aktivity se globální ambasadorka značky a zpěvačka formace BLACKPINK Lalisa alias LISA zúčastnila 31. srpna virtuálního živého eventu; její avatár si vychutnal mnoho interaktivních zážitků s fanoušky ve virtuálním světě Bulgari, včetně pořizování selfies.
ZEPETO je metaverzová platforma, kterou provozuje korporace Naver Z. Od svého spuštění v srpnu 2018 se může pochlubit neuvěřitelnými 300 miliony uživatelů z celého světa. Uživatelé platformy jsou z 90 % mezinárodní, 80 % z nich jsou teenageři. Zepeto je tedy velmi populárním útočištěm globální generace Z v éře metaverza.
BULGARI
Značka BVLGARI, která je součástí LVMH Group, byla založena v roce 1884 v Římě jako klenotnický obchod. Toto unikátní římské klenotnictví, známé díky mistrnému opracování barevných drahokamů, si dokázalo získat srdce zákazníků po celém světě díky italské vynikající kvalitě a unikátnímu řemeslnému zpracování. Dnes je BVLGARI globální společností s širokou nabídkou luxusního zboží a služeb, počínaje vytříbenými šperky a hodinkami, přes doplňky až po parfémy. Provozuje rozsáhlou síť butiků a hotelů v těch nejexkluzivnějších nákupních destinacích.
Jak dokazují četná filantropická partnerství, značka Bvlgari věří v koncept inovace přítomnosti s cílem zajistit udržitelnou budoucnost. Sociální odpovědnost pro značku není jen prázdnou frází, proto se rozhodla ze svých úspěchů část vracet – přírodě i společnosti.
Zdroj a foto: BULGARI