Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

MódaTechnologie

Bulgari představuje “BULGARI World”, virtuální svět, který vznikl ve spolupráci se ZEPETO

Italská exkluzivní značka Bulgari otevírá originální virtuální svět na ZEPETO, asijské největší metaverzové platformě.  Jeho součástí je pop-up butik “BULGARI SUNSET IN JEJU”, který návštěvníkům nabídne zajímavé online i offline zážitky. 

Pop-up butik a kavárna, které se fyzicky nachází v hotelu Parnas v Čedžu, jsou virtuální součástí světa BVLGARI ZEPETO World. Návštěvníci se tak mohou s těmito lokacemi seznámit a vychutnat si jejich atmosféru bez toho, aby je museli reálně navštívit.

BULGARI ZEPETO World předvádí kolekci Bulgari Resort 2022, inspirovanou letní oblohou, plnou zlatavých tónu a hřejivého, jemně oranžového světla.

Virtuální svět Bulgari je velmi zábavný. Když se návštěvníkům podaří splnit výzvu, získají kolekci Bulgari Resort a ikonické doplňky, které mohou obléci svému avatáru. Značku Bulgari mohou poznat opravdu do detailu díky ikonickým kolekcím šperků dostupným pro avatáry:  B.zero1, Divas’ Dream a Serpenti.

Na podporu této nové aktivity se globální ambasadorka značky a zpěvačka formace BLACKPINK Lalisa alias LISA zúčastnila 31. srpna virtuálního živého eventu; její avatár si vychutnal mnoho interaktivních zážitků s fanoušky ve virtuálním světě Bulgari, včetně pořizování selfies.

ZEPETO je metaverzová platforma, kterou provozuje korporace Naver Z. Od svého spuštění v srpnu 2018 se může pochlubit neuvěřitelnými 300 miliony uživatelů z celého světa. Uživatelé platformy jsou z 90 % mezinárodní, 80 % z nich jsou teenageři. Zepeto je tedy velmi populárním útočištěm globální generace Z v éře metaverza.

BULGARI
Značka BVLGARI, která je součástí LVMH Group, byla založena v roce 1884 v Římě jako klenotnický obchod. Toto unikátní římské klenotnictví, známé díky mistrnému opracování barevných drahokamů, si dokázalo získat srdce zákazníků po celém světě díky italské vynikající kvalitě a unikátnímu řemeslnému zpracování.  Dnes je BVLGARI globální společností s širokou nabídkou luxusního zboží a služeb, počínaje vytříbenými šperky a hodinkami, přes doplňky až po parfémy. Provozuje rozsáhlou síť butiků a hotelů v těch nejexkluzivnějších nákupních destinacích.

Jak dokazují četná filantropická partnerství, značka Bvlgari věří v koncept inovace přítomnosti s cílem zajistit udržitelnou budoucnost. Sociální odpovědnost pro značku není jen prázdnou frází, proto se rozhodla ze svých úspěchů část vracet – přírodě i společnosti.

Zdroj a foto: BULGARI

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *