Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Jídlo a pitíZábava

Hlavním partnerem letošního Prague Pride Festivalu se počtvrté stává Coca-Cola. Značka podporuje hodnoty rovných příležitostí na lokální i světové úrovni

Do Prahy znovu míří lidskoprávní Prague Pride Festival, který metropoli zahalí do duhových barev. Symboly LGBTIQ+ komunity budou v ulicích viditelné ve druhém srpnovém týdnu, na jehož konci se uskuteční také oblíbený průvod. Hlavním partnerem akce se již počtvrté stává společnost Coca-Cola, která vnímá podporu tolerance a rovných příležitostí pro všechny jako naprosto zásadní, a to jak na lokální, tak na světové úrovni. V České republice podporuje značka Pride Festival počtvrté v řadě a zároveň se potřetí stává hlavním oficiálním partnerem EuroPride Festivalu, který se uskuteční v září na Maltě, i světového WorldPride Festivalu. Pro Prague Pride Festival má Coca-Cola dokonce lokální ambasadory, kterými jsou bratři Jan a Marsell Bendigovi.

„Make Every Rainbow Count“ aneb „Každá duha se počítá“…
… tak zní celosvětový claim společnosti Coca-Cola v rámci podpory LGBTIQ+ komunity, který pod sebou skrývá hodnoty jako rovnost, toleranci a rovné příležitosti, které jsou shodné s tím, co je zakořeněno v DNA značky Coca-Cola. Jsme hrdí na to, že je Coca-Cola pro mnohé symbolem svobody. To potvrzuje i náš lokální průzkum z loňského roku, kdy dvě třetiny dotázaných uvedly, že ve značce Coca-Cola vnímají právě toleranci a rovnost,“ říká Veronika Němcová, ředitelka vnějších vztahů a udržitelnosti ČR a SR, s tím, že Coca-Cola podporuje rovné příležitosti pro všechny už po desetiletí. „V roce 1934 byla do představenstva společnosti Coca-Cola jmenována první žena. Svobodomyslnost je zkrátka součástí značky odjakživa, i proto jsme pyšní na několikaleté partnerství jak s českým Pride Festivalem, tak s tím evropským i světovým,“ doplňuje Veronika Němcová.

Duhový program je připravený na celý týden a vyvrcholí 12. srpna ikonickým průvodem Pride Parade. Ten povede z Václavského náměstí skrze Staroměstské náměstí až do Letenských sadů, kde bude připraven Pride Park. V průběhu festivalu zavlaje duhová vlajka kromě budovy Nové radnice pražského magistrátu také na hlavní budově společnosti Coca‑Cola v pražských Kyjích.

… stejně tak jako Každá plechovka se počítá
Ani letos nezapomíná Coca-Cola na udržitelnost a stanovuje si nemalý cíl – nezanechat po průvodu ani jednu plechovku pohozenou kdekoli na zemi. K tomu výrazně pomůže spolupráce s neziskovou organizací Každá plechovka se počítá. Ta vyšle do terénu ambasadory s výraznými recyklačními batohy. „Stejně jako loni budeme s naším partnerem Coca-Cola i letos od návštěvníků vybírat vypité nápojové plechovky a v jeho rámci je zároveň edukovat o důležitosti správného třídění a nekonečně recyklovatelnosti hliníku, z nichž jsou nápojové plechovky vyrobeny. Loňská spolupráce s Coca-Cola se velmi povedla, a proto se už těšíme, až na loňský úspěch navážeme. Věříme, že i letos z plechovek vznikne krásné umělecké dílo v podobě Pixelcan,“ říká předseda spolku Každá plechovka se počítá Radek Mádr a vysvětluje, že každá plechovka bude před umístěním do Pixelcan obarvena, tím pádem vznikne zajímavý velkoformátový obrazec.

Chybět nebude ani Coca-Cola merch a chill-out zóna
Coca-Cola si pro účastníky festivalu připravila vratné Prague Pride kelímky a značka bude také viditelná na Střeleckém ostrově. Na něm návštěvníci naleznou chill-out zónu, plechové srdce pro sběr plechovek či vlastní LED TV se spoty. Jako hlavní partner nemůže Coca-Cola chybět ani na Letenské pláni. Tam se návštěvníci mohou těšit na Coca-Cola RED STAGE a žhavou novinku – KISS kameru. Všichni tak budou moci ukázat, že láska nezná hranic.

Vzájemnou spolupráci oceňuje také ředitelka Prague Pride Festivalu Kamila Fröhlichová. „Bez našich partnerů a crowdfundingových dárců bychom nemohli Prague Pride Festival realizovat. Spolupráce s dlouhodobými partnery, jako je Coca-Cola, nás těší o to víc, protože víme, že sounáležitost, svobodomyslnost a rovný přístup ke všem jsou pro značku Coca-Cola opravdu klíčové.“

Zdroj a foto: The Coca-Cola Company

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *