Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Jídlo a pití

Stylové limonády spouští nový zálohový systém – vypij a vrať ve své oblíbené večerce

Ohleduplné chování k naší planetě, produkce co nejmenšího množství odpadu a recyklace jsou dnes nejen trendem, ale i potřebou. To je důvod, proč Limogang, distributor populárních stylových limonád Club Mate a Seicha Matcha, přichází s novým zálohovým systémem pro maloobchodní segment. Jako první v ČR spouští v Praze pilotní program na zálohování skleněných limonádových lahví. Už od 17. dubna je možné jednoduše je vrátit v kterékoliv z označených „vietnamských“ večerek, protože právě ty jsou největšími maloobchodními prodejci stylových limonád Limogangu.

V pilotu je možné vracet lahve limonád značky Club Mate 0,33 a 0,5 litru a Seicha Matcha 0,33 litru. Při jejich koupi bude kupujícímu automaticky připočtena záloha ve výši 3 korun, která bude při vrácení prázdné lahve na kterékoliv sběrné místo vyplacena zpět. Sběrná místa zákazníci poznají podle bannerového označení večerky nebo jednoduše podle dostupnosti limonád v prodejně. Po otestování zkušebního provozu počítá Limogang s rozšířením zálohového systému i na ostatní typy lahví ze své produkce, a také na další česká města.

„Spolupráce s „vietnamskými“ večerkami se přímo nabízela, Jsou jedním z míst, kde lidé limonády Club Mate i Seicha Matcha nejčastěji kupují a logicky by tedy měli mít možnost je tu i vrátit. Ke spolupráci na kampani pro nový zálohový systém jsme kromě jiných oslovili i známého influencera Lucki Linh, který se stal její tváří. Vtipně oslovuje přesně naše zákazníky a navíc má blízko ke generaci Z, která se o ekologii aktivně zajímá a naše limonády často kupuje,“ říká Richard Choleva, majitel společnosti Limogang.

Heslem kampaně na nový zálohový systém je: Koupím – vypiju – vrátím. Limogang i jeho zákazníci dobře vědí, že sklo nepatří do koše, ale zpátky do oběhu, aby bylo možné ho znovu naplnit oblíbeným limonádovým „nakopávákem“. Nový zálohový systém provází také kreativní kampaň na sociálních sítích.

„Současná návratnost našich lahví je 50 % a to je málo. Všichni víme, že opětovné plnění lahví je daleko ekologičtější. Je zbytečné vyrábět další a další lahve, když ty, které už vyrobené jsou, je možné používat stále dokola. Věřím, že s našimi zodpovědnými zákazníky se povede počet vrácených lahví zvýšit a předem jim děkuji, že svým přístupem pomohou nám i planetě,“ uzavírá Richard Choleva. Cílem nového zálohového systému je zvýšit počet lahví vrácených zpět do oběhu o 20 % a docílit návratnosti alespoň 70 %. Limogang chce tímto krokem nejen přispět k ekologickému nakládání s odpadem, ale také předejít situacím, kdy například kvůli výpadku skláren na Ukrajině nebylo do čeho limonády plnit.

Zdroj a foto: www.limogang.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *