Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

KosmetikaZdraví

 Kníry maj koule! Angry Beards s otevřením prvního krámu odstartovali Movember ve znamení boje proti rakovi

Česká kosmetika s naštvaným vousáčem v logu jako už tradičně vyrazila 1. listopadu do boje proti rakovině. V rámci Movemberu, osvětové akce cílené na prevenci rakoviny varlat a prostaty po celém světě, Angry Beards vydali speciální edici triček „KNÍRY MAJ KOULE“. Veškerý zisk z jejich prodeje věnují nadaci Muži proti rakovině, která v Česku hnutí Movember zastupuje. Minulý rok se jim podařilo vybrat přes 150 tisíc korun a doufají, že letos rekord překonají. Kromě akce Kníry maj koule a charitativní sbírky 1. listopadu slavnostně otevřeli první kamennou prodejnu v centru Prahy.

V listopadu vousy všech tvarů nabývají zcela jiný rozměr – během listopadu je knírem znamení preventivního vyšetření varlat a osvětě o dalších onemocněních.  Myšlenka Movemberu je týmu Angry Beards vlastní. „Kule jsou nejsilnějším, ale i nejslabším článkem chlapa. Loni jsme ke všem výrobkům na pytel přidávali návod jak na preventivní samoprohrábnutí. Udělali jsme rozhovor s primářem urologie v Motole a na Movember se nám podařilo vybrat přes sto padesát tisíc korun. Letos se na rakovinu kulí podíváme ze strany kluků, kterým tahle mrcha zamávala se životem. A vydali jsme speciální edici triček na podporu Movember. Někde vzadu doufám, že se nám loňská čísla podaří trhnout,“ vysvětluje devětadvacetiletý Tomáš Čech, zakladatel značky.

Veškerý zisk z prodeje triček „Knírem proti rakovi“ engráči darují nadaci Muži proti rakovině, která v Česku zastupuje organizaci Movember. Kosmetické výrobky Angry Beards určené na vousy i kule už vyzkoušely miliony mužů, proto na Movember nejspíš není povolanější firmy. Zákazníky letos opět vybízí, aby spojili příjemné s užitečným a aplikaci intimního deodorantu, pudru nebo sportovní vazelíny, využili k rychlému rutinnímu vyšetření. „Movember není jen listopad, movember může chlap slavit celý rok,“ směje se Tomáš.

Sbírkou a návodem ale snaha Angry Beards o listopadovou osvětu nekončí. „Nahodit prvního listopadu knír chce skutečný koule. Všem, kdo mají odvahu, jsme proto u našich spřátelených barberů domluvili možnost, nechat se na začátku listopadu oholit zadarmo. Pod jedinou podmínkou, že z holičství odejdou s fešným kňourem pod nosem a budou myšlenku Movemberu šířit na všechny v dosahu. Ušetřený peníze můžou věnovat na dobrou věc nebo si udělat radost. Případně oboje, když skočí po našem tématickým triku,“ představuje Tomáš letošní novinku. Seznam míst, kde je o bezplatné oholení možné zažádat najdete na webu angrybeards.cz.

První Angry Store otevřel 1. listopadu v Praze
Pro engrybírdí gang není letošní listopad jen o Movemberu. Se startem akce „Kníry maj koule“ se symbolicky pojí také otevření první kamenné prodejny Angry Beards v pražské nákupní galerii Myslbek v ulici Na Příkopě. Zákazníky Angry Store přivítali 1. listopadu našlapaným programem. Soutěžilo se v držení koulí a dalších vypečených hrách, v prodejně zákazníci narazili na kulturistu Pavla Berana, streamera ArcadeBulla, strongmana Jirku Tkadlčíka či vloggera Pedra.

Slavnostní otevření vyvrcholilo v 15 hodin, kdy ve velkém stylu dorazil sám „Prezident chlapáků“ Marek Vašut a po ceremoniálním namázání prvního pytle proběhlo focení a autogramiáda. O hudební bloky se starala skupina Eddie Stoilow.

O Movemberu
Z knírů se každoročně stává symbol mužského zdraví. Osvětová akce upozorňuje na rizika spojená s onemocněními, která muže v dnešní době trápí – rakovinou varlat, prostaty a nově i depresemi a jinými psychickými problémy. V rámci pomoci se nezisková organizace Movember snaží o zmíněných nemocech zvyšovat povědomí, propagovat včasné preventivní prohlídky a vybírat finance na výzkum a boj proti rakovině. V Česku ji zastupuje nadace Muži proti rakovině. Nápad spojit knír (mustache) a listopad (November) měli před devatenácti lety dva kamarádi Travis Garone a Luke Slattery. Šlo zpočátku o snahu vrátit knírům na měsíc v roce zašlou slávu, později projekt nabyl charitativní rozměr.

O Angry Beards
Nekompromisní značka kosmetiky pro chlapy Angry Beards na český trh vlítla jako dělová koule už v roce 2017. Celý cirkus založil Tomáš Čech, srdcem i duší třebíčský patriot, dnes firmu tvoří téměř stovka podobně naladěných šílenců. V letošním roce obratově cílí na metu 250 milionů korun. Tisíce spokojených recenzí sklízejí engrybírdí výrobky na vousy, vlasy i kule, fenoménem mezi dárky je potom sada intimní kosmetiky obsahující sportovní lubrikant, deodorant a boxerky s držákem na chlapské „nádobíčko“. Angry Beards se nebojí upřímného marketingu a svým zákazníkům od prvního momentu zásadně tykají. V roce 2023 světlo světa spatřila také sesterská značka kosmetiky pro dámy s názvem BusyB.

Zdroj a foto: www.angrybeards.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *