Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Jídlo a pití

Společnost Hero Česko slaví 20 let na trhu a uvádí novou značku. Goodies se zaměří na svačinky předškoláků

Společnost Hero Česko, hlavní hráč v oblasti dětské výživy se svou značkou Sunar a distributor cereálních tyčinek Corny či džemů Schwartau, slaví 20 let na českém trhu. V tuzemsku zároveň uvádí novou značku Goodies, která se jako první v Česku přímo zaměřuje na stravu předškolních dětí a přináší portfolio nutričně vyvážených svačinek speciálně vyvinutých pro děti od 3 let. Česká a Slovenská republika jsou první země, kde společnost Hero značku Goodies představuje.

Společnost Hero vstoupila na český a slovenský trh v roce 2004 akvizicí značky Sunar, která je dodnes synonymem pro kojenecká mléka. Od té doby úspěšně rozšířila svou nabídku o další, spotřebiteli oblíbené produkty pod značkami Sunar, Corny a Schwartau, a dnes spravuje úspěšné portfolio s obratem blížícím se na obou trzích k jedné miliardě korun.

„Hero reaguje na nedostatečnou nabídku na trhu, kde chybí vyvážené předbalené svačinky určené pro předškolní děti. Rozšiřuje proto své portfolio o značku Goodies, která vychází vstříc potřebám jejich rodičů,“ vysvětluje Vladimír Kučera, generální ředitel Hero Česko & Slovensko.

Goodies se zaměří na vyváženou stravu, která českým předškolákům chybí
Společnost Hero Česko si nechala v letošním roce zpracovat několik odborných průzkumů na téma stravování dětí. Ten první od společnosti GFK na začátku letošního roku mapoval jídelní deníčky 693 respondentů z řad rodičů dětí ve věku 4 měsíců až 4 let. Z výsledků vyplynulo, že až 77 % rodičů dává předškolním dětem stravu určenou pro dospělé. Přitom právě pestrá a vyvážená strava a celkový zdravý životní styl v dětství jsou prevencí obezity v dospělosti.

Goodies se proto jako první značka na trhu zaměřuje na výživu předškolních dětí, kterým chce nabídnout nutričně vyvážené svačinky vyvinuté speciálně pro věkovou skupinu od 3 let. Právě svačinky jsou pro tuto skupinu velmi specifickým a častým jídlem. Jak ukázal druhý průzkum, který pro Hero Česko v dubnu realizovala agentura STEM/MARK na reprezentativním vzorku více jak 1 000 rodičů předškolních dětí, dvě svačiny si dopřeje 83 % předškoláků a dvě pětiny dětí jedí alespoň tři svačiny denně.

Rodičům Goodies nabídnou rychlou a pestrou variantu svačinek s jednoduchým složením, které mohou mít pro své děti stále po ruce. Nabídka kvalitních předbalených svačin totiž českým rodičům v obchodech chybí, jak ukázal STEM/MARK – za nedostatečnou ji považuje 53 % z nich.

„Více než polovina rodičů nečte složení produktů na obalu a často tak sáhnou po výrobcích, které jsou pro předškoláky nevhodné. Goodies chtějí rodičům nakupování ulehčit, aby měli jistotu, že se značkou nikdy nesáhnou vedle. Všechny produkty mají vyvážené složení, a zároveň jsou vyladěné tak, aby dětem chutnaly, a díky široké nabídce si vybere opravdu každý,“ dodává Eva Vicherek, marketingová ředitelka Hero Česko & Slovensko.

Tři produktové řady nabídnou tyčinky, křupky i plátky ovoce
V portfoliu Goodies naleznou zákazníci tři produktové řady, v rámci nichž mohou vybírat z ovesných tyčinek s celozrnnými vločkami a ovocem, zeleninových a ovocných křupek a ovocných plátků. Goodies svačinky jsou vhodnou alternativou snacků s vysokým podílem nevhodných tuků, přidanými cukry, solí a umělými přísadami, po kterých řada dětí i rodičů běžně sahá. Rodiče při nákupu svačinek pro své děti už tedy nebudou muset v obchodech dlouze pročítat jejich složení a řešit, zda je pro jejich dítě vhodná.

Produkty Goodies jsou k dostání v obchodech Kaufland a Tesco, drogeriích DM a Rossmann a na e-shopech Alza a Mall i u online prodejců potravin Rohlík a Košík.

Nové trhy i příchutě – Goodies míří na evropský trh
Portfolio produktů a chuťové varianty se budou brzy rozšiřovat a produktové řady budou uvolňovány i na další trhy. Aktuálně Goodies najdeme kromě Česka také na Slovensku. Rozšíření na další evropské trhy plánuje Hero v nejbližších měsících.

„Otevíráme nový segment, který nabízí obrovský potenciál nejen na českém a slovenském trhu. Chceme, aby se Goodies staly synonymem pro dětské svačiny stejně, jako se stal Sunar synonymem pro kvalitní kojeneckou a batolecí výživu,“ doplňuje Vladimír Kučera, generální ředitel Hero Česko & Slovensko.

Hero Česko chce na poli výživy dětí starších 3 let zaujmout vedoucí pozici a odhaduje, že tento segment může v budoucnu dosáhnout 1/3 obratu společnosti v rámci kategorie dětské výživy. Rozšíření a vylepšování produktů pro tuto opomíjenou cílovou skupinu si společnost vytyčila jako dlouhodobý závazek, přičemž v centru pozornosti má především specifické požadavky předškolních dětí a již v tuto chvíli pracuje na rozšiřování portfolia.

Zdroj a foto: Hero Česko

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *