Společnost Meta spouští kampaň Creators of Tomorrow. Jejím cílem je ukázat, že sociální sítě jsou prostorem neomezených možností, kde se kreativitě meze nekladou
Meta neustává v rozvoji technologií a sociálních sítí. Společnost chce pomocí svých platforem dát hlas mladé a inspirativní generaci online tvůrců, umožnit jim realizovat jejich vášně a oslovit více lidí. Obrátila se proto na uživatele z 15 zemí v Evropě, na Blízkém východě i v Africe. V České republice mezi vybrané influencery patří například Zachy, Anna Marie Purić nebo Jakub Dvořák.
Stále více lidí konzumuje obsah online tvůrců, které sledují na sociálních sítích – oblíbených interpretů, tvůrců videí, veřejných osobností, novinářů nebo sportovců. Kampaň Creators of Tomorrow vznikla s cílem shromáždit mladé talentované tvůrce, kteří se dokáží v online prostoru prosadit a mají inovativní přístupy k prezentování svého obsahu v aplikacích Meta. Během nadcházejícího roku proto bude společnost s tvůrci úzce spolupracovat, aby jim pomohla rozšířit jejich publikum a přeměnit jejich vášeň v profesi. To vše prostřednictvím Meta technologií. V nadcházejících měsících společnost vyzdvihne další výrazné talenty z celého světa, které včetně těch českých naleznete zde: https://www.creatorsoftomorrow.com/cz.
„Na platformách společnosti Meta jsem každodenně aktivní, ať už jako tvůrce či uživatel, a proto jsem rád, že můžu být součástí této spolupráce.“ – Zachy
V České republice Meta vybrala 10 tvůrců, kteří se stali prvními ambasadory kampaně Creators of Tomorrow. Každý z nich je výraznou osobností s jedinečným talentem, uznávaný jako představitel jedné z významných tvůrčích oblastí – od životního stylu přes gaming, cestování, zábavu, umění a další. Jedno ale mají všichni společné – od experimentování se vypracovali až k pohlcujícímu obsahu a mají potenciál posouvat svou tvorbu dál.
„Jsem kreativní člověk a baví mě spousta věcí, což se odráží i na obsahu, který na sociálních sítích tvořím“ -Anna Marie Purič
Vzhledem k tomu, že v posledních letech trendy vznikají a šíří se prostřednictvím digitálního obsahu, zažívají tito tvůrci vzrušující růst. Ten jim nabízí nové příležitosti týkající se budoucnosti internetu – ať už jde o budování vlastního digitálního marketplace, pořádání face-to-face akcí pro fanoušky nebo spolupráce se značkami za účelem propagace nových zážitků.
Protože se neustále přibližujeme k realizaci metaverse, bude společnost Meta i nadále kariéru těchto tvůrců podporovat a poskytovat jim i dalším uživatelům přístup ke špičkovým technologickým nástrojům, vzdělání a dalším prostředkům.
Na zahájení kampaně pořádá společnost Meta akci, na které se sejdou vybraní tvůrci, a která odstartuje vzájemnou spolupráci. Během události budou mít možnost naučit se novým technikám v aplikaci Spark AR a vytvořit si vlastní filtry pro Instagram. V následujících měsících bude Meta realizovat další programy a workshopy, které upozorní na talent tvůrců a podpoří jejich kariéru.
Foto: archiv Meta