Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Ze života

ČSOB Pojišťovna: Perly z infolinky roku 2022

Šťastné a veselé! Takové Vánoce si v České republice přejí lidé navzájem asi nejčastěji. K dobré sváteční náladě patří i veselé příběhy. ČSOB Pojišťovna představuje 5 nejzábavnějších hlášení, která zachytili pracovníci její infolinky v roce 2022. Přejeme všem šťastné a veselé!

Kráva
Klient: „Ta kráva mi zničila auto!!!“
Operátor: „Rozumím, poprosím Vás o registrační značku viníka…“
Klient: „Ne, my si nerozumíme. Kráva jako zvíře mi zničila auto. Bydlím u louky, kde se pasou. Odjeli jsme na dovolenou a když jsme se vrátili, auto bylo úplně zničené. Kráva si lehla na kapotu a rohem zničila levé přední dveře.“
Operátor: „A jak víte, že to byla zrovna kráva?“
Klient: „Všude kolem auta jsou obří kravince.“

Moucha
Operátorka: „Dobrý den, Kamila Nápomocná, ČSOB Pojišťovna. Jak Vám mohu pomoci…?“
Klient: „Co když moucha rozbije čelní sklo? Je to střet se zvěří nebo na to musí být připojištění skel?“

Rvačka
Klient: „A vztahuje se pojištění odpovědnosti i na rvačku?
Operátor: „Pojištění se vztahuje na náhodné jevy.“
Klient: „Na to se právě ptám! Co když se náhodou poperu?“

Myčka
Operátor: „Dobrý den, Kamil Nápomocný, ČSOB Pojišťovna. Jak Vám mohu pomoci…?“
Klient: „Manželka si aktuálně balí kufry, protože jsem měsíc neopravil myčku. Nevím, jak ji opravit. Nemohl by přijet někdo z asistenční služby a kouknout na to, aby mi zachránil manželství?“

Čáp
Klientka: „Odcizili mi vzácného čápa…“
Operátorka: „To je mi moc líto… Byla voliéra zabezpečená…?“
Klientka: „Nebyla, jedná se o sádrovou figurínu.“

Zdroj: ČSOB, foto: archiv

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *