Nová kolekce vůní a beauty produktů s názvem Tease Cocoa Soirée od Victoria´s Secret
V očekávání toho nejromantičtějšího dne v roce Victoria´s Secret odhaluje exkluzivní valentýnskou kolekci vůní a beauty produktů s názvem Tease Cocoa Soirée. Okouzlující výběr produktů je navržen tak, aby uchvátil smysly a pozvedl oslavu lásky k novým výšinám. Kolekce je dokonalým spojením elegance a osobitého kouzla, které podtrhne nezapomenutelné valentýnské zážitky. Produkty, vycházející z bohatých a opulentních tónů kakaa, jsou plné hřejivosti a sofistikovanosti pro atmosféru pravé romantiky.
„Nová vůně Tease evokuje samotnou esenci luxusu a požitkářské hravosti. Dosahuje dokonalé rovnováhy mezi smyslností a živostí,“ popisují hlavní parfumér Frank Voelkl.
Ingredience
Vůně Tease Cocoa Soirée se otevírá svůdnou a živoucí kombinací lesních plodů, čerstvě utržených malin a ostružin. Texturovaná směs zralého ovoce se mísí s jemnými okvětními lístky frézie, které čichovému vjemu propůjčují kontrastní květinový nádech. Nakonec do hry vstupují dekadentní a omamné nóty tmavého kakaa a krému Chantilly.
Kolekce Tease Cocoa Soirée
Vůně Tease Cocoa Soirée patří do skupiny gurmánských vanilkových vůní.
Součástí kolekce jsou následující produkty:
- Parfémová voda – 50ml/100 ml – nejkoncentrovanější, čistá verze vůně
- Parfémová voda v kuličce – 7 ml – ideální do kabelky nebo na cesty
- Parfémová mlha – 250 ml – lehká mlha nabízející osvěžující nádech vůně
- Parfémové mléko – 200 ml – rychle se vstřebávající a vyživující mléko s okouzlující vůní
- Parfémové mýdlo – oblíbená vůně ve formě čistícího mýdla
Nové vůně a beauty produkty z kolekce Tease Cocoa Soirée budou v prodeji od 23. ledna 2024 v obchodě Victoria´s Secret v obchodním centru Westfield Chodov a online na victoriassecret.cz.
O značce Victoria’s Secret:
Victoria’s Secret je největším světovým maloobchodním prodejcem spodního prádla. Portfolio značky zahrnuje široký výběr moderních a stylových kolekcí, včetně ikonických podprsenek, kalhotek, svůdného spodního prádla, pohodlného nočního prádla, sportovního oblečení a oceňovaných parfémů i produktů péče o tělo. Provozuje více než 1 350 obchodů po celém světě a zaměstnává před 25 000 osob, s výraznou převahou žen. Victoria’s Secret má celosvětově nejširší tým školených specialistů na fitting spodního prádla. Misí značky Victoria’s Secret je inspirovat ženy na celém světě prostřednictvím produktů a služeb, které je provází a podporují v každodenním životě. Značka staví na dlouholetých vazbách a kontinuálně prosazuje pozitivní změny.
Zdroj a foto: Victoria’s Secret