Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Kosmetika

Nová kolekce vůní a beauty produktů s názvem Tease Cocoa Soirée od Victoria´s Secret

V očekávání toho nejromantičtějšího dne v roce Victoria´s Secret odhaluje exkluzivní valentýnskou kolekci vůní a beauty produktů s názvem Tease Cocoa Soirée. Okouzlující výběr produktů je navržen tak, aby uchvátil smysly a pozvedl oslavu lásky k novým výšinám. Kolekce je dokonalým spojením elegance a osobitého kouzla, které podtrhne nezapomenutelné valentýnské zážitky. Produkty, vycházející z bohatých a opulentních tónů kakaa, jsou plné hřejivosti a sofistikovanosti pro atmosféru pravé romantiky. 

„Nová vůně Tease evokuje samotnou esenci luxusu a požitkářské hravosti. Dosahuje dokonalé rovnováhy mezi smyslností a živostí,“ popisují hlavní parfumér Frank Voelkl.

Ingredience
Vůně Tease Cocoa Soirée se otevírá svůdnou a živoucí kombinací lesních plodů, čerstvě utržených malin a ostružin. Texturovaná směs zralého ovoce se mísí s jemnými okvětními lístky frézie, které čichovému vjemu propůjčují kontrastní květinový nádech. Nakonec do hry vstupují dekadentní a omamné nóty tmavého kakaa a krému Chantilly.

Kolekce Tease Cocoa Soirée
Vůně Tease Cocoa Soirée patří do skupiny gurmánských vanilkových vůní.

Součástí kolekce jsou následující produkty:

  • Parfémová voda – 50ml/100 ml – nejkoncentrovanější, čistá verze vůně
  • Parfémová voda v kuličce – 7 ml – ideální do kabelky nebo na cesty
  • Parfémová mlha – 250 ml – lehká mlha nabízející osvěžující nádech vůně
  • Parfémové mléko – 200 ml – rychle se vstřebávající a vyživující mléko s okouzlující vůní
  • Parfémové mýdlo – oblíbená vůně ve formě čistícího mýdla

Nové vůně a beauty produkty z kolekce Tease Cocoa Soirée budou v prodeji od 23. ledna 2024 v obchodě Victoria´s Secret v obchodním centru Westfield Chodov a online na victoriassecret.cz.

O značce Victoria’s Secret:
Victoria’s Secret je největším světovým maloobchodním prodejcem spodního prádla. Portfolio značky zahrnuje široký výběr moderních a stylových kolekcí, včetně ikonických podprsenek, kalhotek, svůdného spodního prádla, pohodlného nočního prádla, sportovního oblečení a oceňovaných parfémů i produktů péče o tělo. Provozuje více než 1 350 obchodů po celém světě a zaměstnává před 25 000 osob, s výraznou převahou žen. Victoria’s Secret má celosvětově nejširší tým školených specialistů na fitting spodního prádla. Misí značky Victoria’s Secret je inspirovat ženy na celém světě prostřednictvím produktů a služeb, které je provází a podporují v každodenním životě. Značka staví na dlouholetých vazbách a kontinuálně prosazuje pozitivní změny.

Zdroj a foto: Victoria’s Secret

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *