Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Móda

Medvídek se mění, ikona zůstává. TOUS ve vánoční kampani odhaluje evoluci svého poznávacího znamení

Španělská značka šperků TOUS po opětovném vstupu na český trh představuje nejnovější kampaň odhalující vývoj svého poznávacího znamení — ikonického medvídka. Ten stejně jako značka samotná prošel značným omlazením a jeho nový trojrozměrný tvar má povzbuzovat kreativitu, odvážnost a smysl pro humor.

Ikonický medvídek, který je již od roku 1985 hlavní postavou značky TOUS, prošel výraznou proměnou. Značka se rozhodla vdechnout mu život novou 3D podobou, a dát tak svému poznávacímu znamení další možnosti. Díky trojrozměrným oblým tvarům působí medvídek jako živý a umožňuje větší kreativní hru velikostí a materiálů na špercích.

Právě trojrozměrnost je ústředním motivem celé vánoční kampaně i nové kolekce. Odlehčená tonalita s hravými vizuály navozuje uvolněnou atmosféru, která má zákazníka inspirovat k nalezení svého osobitéto způsobu sebevyjádření. Hravé varianty šperků probouzí odvahu být naplno sám sebou.

Inovace medvídka je součástí rebrandingu, kterým TOUS prošel v letošním roce. Proměnou prošly nejen šperky, ale i samotné logo, které je nově čistě typografické. Robustní zakulacená písmena v sobě nesou hravou jemnost, kterou doteď téměř tři desetiletí znázorňoval právě medvídek. Ten nadále zůstává ozdobou a poznávacím znamením šperků TOUS. Osvěžené kolekce nabízejí doplňky od nadčasových minimalistických šperků ze stříbra až po sofistikovanější statement kousky z 18 karátového žlutého zlata s diamantovým osazením. Drahé kameny jako labradorit, ametyst a korneol do kolekcí vnáší barevný nádech, díky čemuž lze jednotlivé kousky bezmezně kombinovat a vytvořit tak pokaždé jedinečný a zábavný look.

Zdroj a foto: TOUS.COM/CZ

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *