Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Jídlo a pití

Regionální potravina a BIO kampaň uspěly na IMC Czech Awards

Státní zemědělský intervenční fond se ve středu 28. června 2023 zúčastnil slavnostního předávání cen IMC Czech Awards. Tato prestižní ocenění každoročně uděluje odborná porota v oboru marketingové komunikace. Letos bylo oceněno celkem 28 projektů v oblasti direct marketingu a hned dvě bronzové medaile v kategorii Veřejný zadavatel byly uděleny kampaním na podporu kvalitních potravin.

První z oceněných projektů značky Regionální potravina nazvaný “Dárek, který chutná” představuje pilotní formu komunikační kampaně realizovanou ve spolupráci s online obchodem Košík.cz. Vánoční kampaň inspirovala spotřebitele k pořízení atraktivního vánočního dárku ze sousedství – bedýnky “Dárek, který chutná” obsahující nejkvalitnější lokální potraviny označené logem Regionální potravina. Kampaň reprezentuje jedinečný příklad, kdy veřejná instituce pomocí moderního marketingu efektivně podporuje lokální produkci. Naše snaha o propojení inovativních technologií s tradičními postupy a péčí o životní prostředí přinesla nejen vynikající výsledky, ale také posílila povědomí o značce Regionální potravina a podpořila zájem o lokální výrobce. Kampaň vznikla ve spolupráci s Ministerstvem zemědělství a marketingovou agenturou Momentum Czech Republic.

Projekt “Kupujte bio: Posílení značky v náročném roce” zase reagoval na rostoucí zájem
o biopotraviny a produkty ekologického zemědělství na českém trhu. V rámci kampaně byly podporovány značky “biozebra” a “biolist”, které jsou jedinými certifikovanými značkami garantujícími původ potravin v souladu s platnými zákony o ekologické produkci. Komplexní marketingová kampaň zahrnovala široké spektrum aktivit, které měly zajistit maximální dosah a efektivitu v komunikaci s cílovou skupinou.

Jako součást projektu byl také úspěšně zaveden program QR receptů, které usnadňují zákazníkům nákup bio hovězího masa. Na obalech bioproduktů jsou umístěny nálepky s QR kódy, pomocí nichž spotřebitelé mohou nalézt až 50 originálních receptů. Tato inovativní a praktická funkce pomáhá zákazníkům získat dostatek informací při výběru bioproduktů a inspiruje je při přípravě jídel. Projekt s QR kódy přispěl k posílení povědomí o důležitosti biovýrobků a usnadnil spotřebitelům nákupní proces. Projekt vznikl ve spolupráci s Ministerstvem zemědělství, Svazem ekologických zemědělců a agenturou Media Age. Jejich zapojení a odborné znalosti přispěly k úspěchu tohoto inovativního projektu.

Ceny IMC Czech Awards mají za cíl ocenit to nejlepší z českého integrovaného marketingu, především pak kampaně, které využívají široké spektrum marketingových forem. Soutěž dává reklamním profesionálům a agenturám možnost porovnat své síly. Klíčovým faktorem hodnocení je vyváženost každé kampaně, přičemž se klade důraz na jasnou a relevantní strategii, kreativní myšlenku, profesionální provedení a prokazatelné výsledky.

Foto: archiv Regionální potravina

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *