Tojesenzace.cz

Tak trochu bulvární web nejen o českých celebritách, ale i o všech radostech, které život nabízí – lásce, jídle či cestování!

Móda

Zahalte svůj život do vzácných věcí. Answear.cz přichází s nabídkou prémiových módních značek

Nová kampaň je klíčovým prvkem dlouhodobé komunikace, jež Answear.cz umisťuje do segmentu exkluzivní prémiové módy. Ve svém širokém portfoliu obchod nabízí sortiment od renomovaných světových značek, mezi které patří například Victoria Beckham, Polo Ralph Lauren, Boss, Calvin Klein, Liu Jo, Pinko, Michael Kors, Tory Burch, Swarovski, Diesel, Moschino Jeans, nebo Furla.

V životě je důležité obklopit se věcmi, které nás inspirují a umožňují nám objevovat svět. Poskytují nám oporu a odvahu, aby­chom se vyrovnali s neznámými situacemi, a pomáhají nám přijmout danou realitu. Mohou být naší ozdobou, vyjádření osobnosti nebo projevem individuality, stejně tak nám mohou pomoci něco skrýt nebo být naším symbolem.

Móda je jistou formou osobního manifestu, který odráží naše hodnoty, smysl pro humor i vztah k sobě samým. Je to prostředek, kterým vyjadřujeme, kým jsme, nebo jak se sami formujeme. Proto chceme našim zákazníkům umožnit obohatit jejich šatník vzácnými kousky, které je budou doprovázet ať už na pražském půlmaratonu nebo na romantické večeři při západu slunce v Barceloně. A kromě toho, že se v nich budou cítit dobře, si s nimi spojí i nevšední zážitky.“ říká o nové kampani country manažerka pro Česko a Slovensko Nicole Groesslová.

Spolupráce s renomovanými mezinárodními tvůrci jen podtrhuje směr, kterým se Answear vydává. Kvalitní a exkluzivní módu dokonale reflektovala režisérka a fotografka Stella Consonni, která má za sebou kampaně i pro značky jako Gucci, Burberry a Vogue. V kampani zachycuje autentické okamžiky s brazilskou herečkou a modelkou Fatimou Brunengo. Každý z představených outfitů vypráví různé módní příběhy, které Fatimu provázejí během důležitých okamžiků.

Stella dokonale vystihla podstatu toho, co chceme v nové imageové komunikaci zákazníkům sdělit, tedy vyzdvihnout rovnováhu mezi módou, každodenním životem a skutečnými hodnotami. V její práci je vidět smysl pro detail. Podařilo se jí ztvárnit příběh který buduje trvalý vztah mezi značkou a zákazníkem – příběh, který dalece přesahuje samotný výrobek,“ komentuje Marta Sawicka, ředitelka vizuálního marketingu společnosti Answear.

Zdroj a foto: Answear.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *